Розділ 53 - Звістка (1)

33 10 1
                                    


«Товариство зла» було однією з найвідоміших асоціацій джинів у світі, офіційно визнаною ООН та Асоціацією героїв як група номер 1 у розшуку. Хоча існували групи, які були більш жорстокими і нечестивими, ніж Товариство зла, остання була занадто широко відома в усьому світі.

Але це не означало, що хтось цілеспрямовано поширював їхню назву. Їх популярність була результатом їхніх злих справ. Вони спричинили незліченну кількість інцидентів у країнах по всьому світу. Від інциденту з артефактами в Китаї до Сувонської битви в Кореї, вони брали участь у війнах між людьми та джинами будь-якого масштабу.

— Скажи це ще раз.

Схованка Товариства Зла виявилася на диво недалеко.

У штучній печері під водами ???⁽¹⁾ була схованка, яку Товариство Зла тримало в таємниці понад 40 років. З роками технологічний прогрес перетворив печеру на надсучасний об'єкт, який зовсім не схожий на печеру.

— Прошу вибачення.

— Ні, не вибачайся. Я сказав повторити, Сайласен. Ти сказав... гепард зіпсував наш план?

— Ні, це була пантера. Людина в масці пантери.

Пошук артефактів був першочерговим завданням «Товариства зла». Насамперед, це була організація, створена дияволами для викрадення артефактів.

Перстень Гомера був артефактом, який відчайдушно шукав Кім Хакпьо, лідер команди з пошуку артефактів Товариства зла.

Цей перстень мудрості посилював усі здібності, пов'язані з магічною силою, такі як контроль магічної сили, адаптивність та матеріалізація. Це був неймовірно корисний артефакт для джинів, які мали аномально високу кількість магічної сили.

— Ти маєш на увазі пантеру, яка виглядає ось так?

Кім Хакпьо показав ескіз чоловіка в масці, зображеного за описом Сайласена.

— ...Так. Він не був звичайною людиною.

— Я знаю. Я чув, що ви втратили підлеглого.

— Так, ми втратили Сидіуса. Судячи з того, що ми бачили на його годиннику, він був убитий одним ударом.

— ...

Сидіус. Хоча він мав слабкий захист, завдяки своєму чудовому володінню мечем, його сила атаки була чимось, що визнавав навіть Кім Хакпьо. Вважалося, що він здатен впоратися з Героями низького та середнього рангу, що робило його однією з висхідних зірок організації.

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now