Розділ 74 - Білий кришталь (3)

27 9 0
                                    


Двадцять два елітні члени «Товариства зла» швидко взялися до роботи. Спочатку вони заблокували виходи зі сцени, а потім знищили охорону. При цьому вони не робили різниці між охоронцями та звичайними цивільними особами. Всіх, хто ставав на їхньому шляху, вирізали. В результаті мирна зала швидко перетворилася на сцену пекла, а в авангарді всього цього був керівник Команди 1, Нейде.

Він був розшукуваним джином 1-го класу, який перебував у фіолетовому списку Асоціації.

— Герої! Сюди! Сюди!

Зелен у відчаї притягував Героїв до себе. Нейде спершу заткнувся і дозволив своїм підлеглим розправитися з Героями, що прийшли на допомогу. Потім спритними і плавними рухами він вихопив куб і кристал всередині.

У цей момент до нього підійшов чоловік.

— Куди ти йдеш? Дозволь мені представитися. Я Герой високого рангу, Джин Сянчен.

Чоловік представився поганою корейською мовою. Нейде мовчки дивився на нього. Він не збирався витрачати час на бійку з Героєм високого рангу.

Усміхнувшись, тіло Нейде розмножилося. В одну мить з'явилося вісім клонів Нейде.

— Яка клопітка здатність.

Джин Сянчен приготувався битися з усіма вісьмома тілами одночасно, але Нейде не мав наміру атакувати.

Вісім Нейде втекли, розділившись у восьми напрямках.

— Ти, виродку.

Сянчен замислився.

Який напрямок йому обрати?

Подумавши трохи, він вирішив слідувати за тим, що біг на схід.

Тим часом Бос дивилася на сцену крізь темряву. Коли Нейде розділився і втік, вона почала йти не на схід, а на північ.

— Хм.

...З темряви вихопилося коротке зітхання.

***

Чоловік, який спостерігав за ситуацією, повільно підняв своє тіло. Пройшовши крізь темряву, він схопив за зап'ястя джина, який збирався розрубати людину.

— Куак!

Вивернувши зап'ястя і змусивши його кинути зброю, чоловік схопив його за шию.

Одна, дві, три секунди...

Він помер, стікаючи кров'ю з усіх отворів.

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now