Розділ 99 - Привид (1)

29 7 4
                                    


Арена для командних дуелей повністю відрізнялася від арени для дуелей один на один першого семестру.

На відміну від круглої арени першого семестру, схожої на Колізей, командна дуель проходила на прямокутній арені, яка мала 130 метрів в ширину і 250 метрів в довжину.

Як тільки суддя сигналізував про початок поєдинку, арена перетворювалася на гірську місцевість зі скелями та чагарниками. Вони служили перешкодами, що розділяли дві команди, але вони більше допомагали мені, ніж заважали.

— Ми з Джин Хо Соном-ссі будемо наступати. Всі інші можуть повільно гнатися за нами, підтримуючи нас зі спини, — Рейчел говорила.

Однак я підскочив до сусіднього дерева.

— Гм, Хаджин-ссі?

Розгублений голос Рейчел пролунав знизу. Я посміхнувся і жестикулював.

— Вперед. Я підтримаю всіх зверху.

Претендувати на високу землю було роботою снайперів.

Оскільки Рейчел також знала це, вона кивнула і довірила мені цю роботу.

Потім Рейчел і Джин Хо Сон кинулися вперед. Я погнався за ними, стрибаючи з дерева на дерево.

— ...!

Раптом гостра стріла розрізала повітря і вистрілила в мою сторону. Я швидко зігнув талію, як лук, і коли стріла пролетіла повз мене з невеликим відривом, час ніби сповільнився.

— Ого!

У моєму нинішньому легкому стані цей рівень ухилення було легко зробити. Через мою нову статуру моя швидкість була близько 6.3 бали. Наразі я був практично ніндзя.

Я повернувся у напрямку, звідки вилетіла стріла. Лучник протилежної команди вистрілив другою магічною стрілою. Цього разу я збив його стрілу кулею. Хоча куля розпалася в той момент, коли вона торкнулася стріли, їй все ж вдалося скрутити шлях стріли. Лучник насупився.

Здавалося, він не хотів битися зі мною.

— Даюн! Впорайся з їхнім снайпером!

Він крикнув товаришеві по команді позаду себе, а потім направив лук вперед, де Рейчел і Джин Хо Сон наступали.

Я також подивився на поле бою. Відразу мені здалося, що я чую чітку фонову музику свободи.

— ...Чорт.

Йохей виглядав так, ніби вийшов прямо з манхви.

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now