Розділ 11 - Зміна (1)

47 14 0
                                    


Субота настала раніше, ніж я помітив, що провів решту п'ятниці на тренуванні.

[Оголошення клубу мандрівників] — У суботу відбудеться коротка поїздка для орієнтації першокурсників.

Орієнтація мандрівного клубу була сьогодні, і ми планували зустрітися на станції порталу Куба, яка з'єднувалася з Сеулом. Я пішов до місця зустрічі, поклавши пістолет у сумку через плече. Кім Сухо, Йи Йонгхан, Че Наюна та Ю Йонха вже чекали на мене.

Здавалося, вони зовсім не знали про моє існування, але перебування з усіма ними все одно змушувало мене нервувати. Сьогодні в Сеулі мав статися несподіваний інцидент. Це буде перший великий інцидент у цій історії. Президент клубу прибув, коли я організовував сьогоднішню подію, що насувалася в моїй голові.

— Вітаю, я президент клубу, О Хан Хен. Я не повірив, коли побачив стільки заявок, але... це правда. Хто б міг подумати, що до нас приєднаються такі чудові кадети?

О Хан Хен був середнього зросту і справляв лагідне враження. Він озирнувся, чухаючи шию.

— Спочатку я коротко розповім про клуб мандрівників.

Він сором'язливо посміхнувся і дістав з кишені аркуш паперу. Він підготував промову. Я описував О Хан Хена як боязку людину, тому не дуже здивувався.

— Кха-кха. Один або два рази на місяць ми будемо виїжджати за межі Куба, щоб просто відпочити. Тренування під час поїздок будуть суворо заборонені. Саме тому наш клуб називається «Цілющий дощ».

Кха-кха. Ще раз прочистивши горло, він відклав газету. І що? І це все?

— Сьогодні ми здійснимо невелику подорож до Сеула для ознайомлення.

З цього моменту все відбувалося так, як я написав. Члени клубу розбивалися на пари і разом відвідували Сеул.

— Зазвичай у нас є тема для кожної поїздки, але сьогодні буде виняток, оскільки це орієнтація. Ми розділимося на пари.

Кім Сухо буде в парі з Че Наюною, і вони потраплять у халепу в музеї. Щодо неприємностей, то я незабаром з ними зіштовхнуся.

— Тоді почнемо з жеребкування.

Жеребкування повністю ґрунтувалося на везінні, але не для мене. Я міг чітко бачити вміст завдяки своєму дару — Спостережливості та Читанню. Я замислився, підперши підборіддя рукою. Чи варто мені вибрати Кім Сухо? Чи Че Наюну?

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now