Крім Кім Хаджина, у групі 6 були 41-й номер Саймон Делік та 20-а — І Джіюн. Група 3 випадково познайомилася з ними, і тепер вони разом відпочивали.— ...Бар'єр ілюзій?
Група 6 спочатку йшла легко, адже під час походу їм траплялося лише кілька диких тварин, але вони несвідомо перетнули ілюзорний бар'єр.
— Так, я думаю, що ми, мабуть, загубилися там на годину або близько того. Але раптом той хлопець з розчарованим обличчям сказав нам рухатися далі.
Саймон Делік показав на чоловіка, що сидів під деревом. Че Наюна подивилася в той бік. Там Кім Хаджин дивився на свій смарт-годинник.
— Спочатку ми подумали: «Хто цей хлопець?». Але потім він пішов вперед і миттєво знайшов вихід.
Наюна мовчки кивнула.
— А, так, ви вже визначилися з командою для майбутнього командного змагання? — запитав Саймон Делік, змінюючи тему.
Як він і казав, на носі було командне змагання. Хоча про нього нічого не було оголошено, командний челендж був спільною тренувальною вправою, яка була традицією в Кубі.
— Ні.
Че Наюна похитала головою.
Команди для змагань мали бути чесними. Таким чином, кадети з найвищим рейтингом, такі як Наюна, Кім Сухо, Ю Йонха та Шин Джонгхак, не могли об'єднатися в одну команду.
Більшість команд складалися з «одного однозначного рангу, одного двозначного рангу, двох тризначних рангів і мага нижчого рангу»; або «двох двозначних рангів і двох тризначних рангів, і одного мага вищого рангу». Звісно, до уваги бралися і конкретні ранги.
— Я думаю запитати Кім Хаджина.
У цей момент І Джійон, яка сиділа тихо, раптом втрутилася. Захоплена зненацька, тіло Наюни трохи здригнулося.
Кім Сухо розсміявся і підспівував:
— Хаджин? Гарний вибір.
— Кім Сухо, ви навіть з ним близькі? — з усмішкою на обличчі запитала І Джійон.
— Е-е... так.
Хоча Кім Сухо відчував, що його стосунки з Кім Хаджином були дещо туманними, він все одно кивнув. Тоді обличчя І Джійон посвітлішало.
— Як і очікувалося від Сухо, у тебе так багато зв'язків.
Як хитра лисиця, вона вміла лестити людям. Наюна відчула легке невдоволення.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasíaПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...