Розділ 111 - Заходи (4)

33 6 0
                                    


Рейчел зв'язалася з королівським двором, як тільки повернулася додому. Потім вона розповіла про все, що сталося сьогодні, своєму дворецькому.

Що Ланкастер з'явився і вбив агента, який її захищав, але чомусь повернувся, не завдавши їй шкоди.

«Можете описати ситуацію до появи Ланкастера більш детально?» — з серйозним обличчям запитав дворецький.

— Хм? А, гм... Я саме отримувала подарунок від друга.

«До речі, принцесо, можете розмовляти зі мною англійською».

— А, так, вибач. Тож гм, про ситуацію...

Рейчел повідомила про те, що сталося, англійською. Дворецький замислено потер підборіддя, а потім продовжив тихим голосом:

«Гм... можливо, Ланкастер хоче, щоб принцеса страждала так само, як і він».

— Хм?

Рейчел нахилила голову.

«Ланкастер втратив дорогих йому людей в Лондонському інциденті. Він, мабуть, хотів, щоб принцеса розділила його біль. Він, мабуть, неправильно зрозумів стосунки принцеси з цим другом».

— Ах...

Озираючись назад, це здавалося досить правдоподібним.

Зрештою, Ланкастер сказав, що бачив «кумедну» сцену.

— Але це не те...

Рейчел подивилася на браслет на своєму зап'ясті.

Якщо Ланкастер думав саме так, то він глибоко помилявся.

На думку Рейчел, вона була не в тому становищі, щоб мати інтимні стосунки з кимось іншим.

«Так чи інакше, принцесо, я бачу, що ви дуже змінилися».

— Е? Яким чином?

«Раніше ви любили їсти і гратися, як дитина. Але зараз ви спокійна і зібрана».

— Це було до того, як я подорослішала.

По правді кажучи, Рейчел була досить грайливою до шести років.

Але вона завжди була відповідальною. Оскільки вона закінчувала всю свою роботу перед тим, як вийти на вулицю і пограти, королева, королівський супутник і дворецький Рейчел могли лише з посмішкою спостерігати за нею.

Лише після цього випадку її грайливість зникла.

«Все одно вже пізно, принцесо. Вам варто поспати. Незабаром ми дамо вам знати, чи відрядимо ще одного агента, чи наймемо досвідченого найманця».

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now