З початком іспитів наступного тижня фітнес-центр заповнився курсантами.Натхненні вигуки, що лунали зі спаринг-залів, пронизували стіни, а зіткнення магічної сили створювали різкі звукові удари.
У залі фізичної підготовки можна було бачити, як курсанти без зусиль піднімали 120-кілограмові гантелі.
Я також тренувався серед таких монстрів. Те, що я міг зробити, було жалюгідним порівняно з іншими курсантами, але я по-своєму виливав піт і зусилля.
— У-у-у-к.
Використовуючи вібрацію свого смарт-годинника як виправдання, я опустив штангу, яку піднімав. Запаморочення одразу ж накрило мене. Здавалося, що 130 кг для жиму лежачи все ще забагато.
Я витер піт рушником, що висів на шиї, і перевірив свій смарт-годинник.
[Документи готові... Але чи справді ти збираєшся вкласти в нас стільки грошей?]
Це було повідомлення від Пак Сухюка.
З 500 мільйонів, які я заробив від продажу женьшеню, я купив акції на 250 мільйонів, а решту вклав у Агентство SH. Я знав, що Агентство SH стане таким ж успішним, як і Вʼючні кони.
[Звичайно. До завтра.]
[Чому саме ми?]
Здавалося, Пак Сухюк був дуже збентежений, але я не міг його звинувачувати. Нинішнє Агенство SH було крихітною безіменною компанією, яка ще нічого не досягла.
[Це весело, рости разом. Ви не думаєте, що буде приємно спостерігати за тим, як ви зростаєте?]
Я інвестував не в компанію, а в людину. Ось наскільки винятковим був Пак Сухюк. Він був майбутнім магнатом, який стрибнув у цей бізнес, не маючи жодних зв'язків, і зумів досягти найблискучішого підприємства у світі.
[А... Так... Тоді до завтра з усіма документами і контрактами. Ще раз дякую.]
[Без проблем. До зустрічі.]
Закінчивши розмову з Пак Сухюком, я знову ліг на лавку для жиму штанги лежачи. Але відразу після того, як я поклав руки на штангу, моє зап'ястя знову завібрувало.
Хто це був цього разу? Поглянувши на свій смарт-годинник, я не міг не насупити брови.
Це була Ю Йонха.
[9]
Я не міг зрозуміти, чому вона раптом написала мені повідомлення, але зміст повідомлення був ще більш загадковим. Це був один номер. Може, вона натиснула не ту кнопку?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasyПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...