Звичайні люди, можливо, не побачили б того, що сталося, оскільки були засліплені кутом зору.Лози, що заповнювали небо, були надзвичайно великими, і стріла Кім Хаджина була схожа на голку в порівнянні з ними.
Однак кожен курсант міг бачити, що сталося. Стріла Кім Хаджина явно вигнулася.
Певним чином, це було звичайним явищем. Якби це була магічна стріла, тобто.
Однак магічна сила не брала участі у стрільбі з лука Кім Хаджина.
Таким чином, вони навряд чи могли повірити в траєкторію польоту його стріли, навіть побачивши її на власні очі. Швидше за все, це була не стріла, а добре навчений хижак, який прорізав крихітну щілину між лозами і пережовував свою здобич.
— У-у-у-у.
У цей момент Че Наюна відчула катарсис і стиснула в руці мішок з попкорном. Попкорн вистрілив із зім'ятого пакета і впав на переднє сидіння, як град.
— Бляха, що це?
— Бляха-муха, хто це зробив... О, це Наюна.
— А, вибачте. Можете з'їсти це, хлопці.
— ...Га? Ох... А, звичайно.
Курсанти, що сиділи перед нею, почали жувати попкорн. Наюна якусь мить спостерігала за ними, а потім повернулася до Ю Йонха.
— Гей, Ю Йонха, ти це бачила, так?
Почувши вражений голос Че Наюни, Ю Йонха посміхнулася.
— Схоже, цього разу він не збирався відступати.
— ...Га? Про що ти говориш?
Очі Ю Йонха були прикуті до стрільби з лука, коли вона пробурмотіла. Че Наюна перевела погляд на стрільбище слідом за неї.
Ах. Кім Хаджин щойно відкинув свій лук. Він здавався дещо розлюченим.
— Фаворитизм був занадто різким. Схоже, він зовсім злий.
— Так... на диво, у нього неабиякий характер... О, так, це було занадто очевидно, починаючи з середини. Маг дискримінує Кім Хаджина через його зовнішність?!
— ...Хм, хм.
Ю Йонха ледве стримувала сміх, що піднявся з її серця. Вона не думала, що Кім Хаджин був настільки потворним, але це правда, що він був потворнішим за Морена.
— Це не через його зовнішність. Велика Княгиня А Хе Ін, мабуть, втрутилася. Морен — її племінник.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
خيال (فانتازيا)Прокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...