Розділ 77 - Атракціон (1)

28 9 1
                                    



Асоціація Героїв назвала дев'ятьох джинів, які піднялися на вершину суспільства джинів, Дев'ятьма Злами. Це мало затаврувати їх як «зло людства» або «дев'ять коренів зла», але джини з радістю прийняли цей титул, назвавши його найвищою похвалою.

— Це знову буде марна трата часу...

Це місце було базою Злого, третього за рангом джина з Дев'яти Зол. Ця база була таємним святилищем, створеним шляхом реконструкції глибокої печери в горах провінції Південний Хамгьон.

[Агентство Правди]

Ми відповімо на будь-яке питання.

У цьому святилищі звичайний джин на ім'я Томер дивилася в комп'ютер. Її смаглява латиноамериканська шкіра і здорова фігура сяяли навіть у темній печері. Проте ніхто не кидав на неї непристойних поглядів.

Навіть серед звичайних джинів під владою Злого, Томер була дещо особливою. Вона була дивакуватою, яка не дбала про місії, а лише про гонитву за силою. Дехто з джинів навіть сумнівався, що вона джин.

— ...Яким вітром повіяло, що ця жінка залишилася в офісі? — тихо пробурмотів інший звичайний джин, крадькома поглядаючи на Томер. Її рідко можна було побачити такою приклеєною до столу, як зараз.

— Хтось розповів їй про інформаційне агентство на Фіолетовому Бенкеті.

— Хто?

— Мабуть, Сет. Цей хлопець божеволіє від жінок.

У цей момент до офісу увійшов польовий агент. Двоє пліткарів-джинів швидко сховали обличчя на столі. Польовий агент оглянув офіс, а потім назвав чиєсь ім'я.

— Томер.

— ...Що тепер? — Томер повільно підвелася, тихо пробурмотівши собі під ніс. Польовий агент чітко почув її скаргу, але лише насупив брови і нічого не сказав на це.

Томер була молодою, звичайним джином, якій виповнилося лише 20 років. Але звичайною була лише її посада. Її майстерності було достатньо, щоб віднести її до еліти.

— Є місія.

— ...Місія?

— Так, спостережна місія.

Агент передав Томер товстий стос документів. Насупившись, Томер взяла документи.

— Хм-м...

***

Втупившись у свій ноутбук, я замислився.

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now