Розділ 46 - Після смути (2)

29 11 0
                                    


Як і годиться багатій дівчині, кімната Че Наюни була величезною, з великим ліжком, вітальнею, ванною кімнатою розміром з громадську лазню та ігровою, призначеною для найкращого віртуального ігрового досвіду. Зручно вмостившись на ліжку, Наюна відкрила конверт з результатами іспитів.

— Ого, подивіться, яка товста.

Стос із 24 аркушів був чималої товщини.

Спочатку вона прочитала ім'я найвищого оцінювача роботи.

Кіану Джин.

Він був списоносцем, близько 100-го рангу.

[Майстерність стрільби з лука Че Наюни була надзвичайною, а її магічна сила викликала мою глибоку повагу.

Тисячомильний Кінь — складний супротивник для більшості стрільців через свою велику швидкість і міцне тіло, але Че Наюна не тільки ухилялася від його зарядів неймовірно спритними рухами, але вона також...]

— Ха-ха.

Через те, що він все ще погано володів корейською мовою, тут і там траплялися граматичні помилки, але це все одно можна було прочитати. Особливо їй сподобалися слова: «Її стріли були схожі на дрібний дощ».

Прочитавши доповідь Кіану Джина, Че Наюна пішла вниз по стопці.

Деякі курсанти об'єктивно аналізували її бій, а деякі помітно переповнювали свої звіти похвалами. Але, бачачи, як усі вони відзначають її вражаючу силу, куточок рота Че Наюни все більше і більше кривився.

— О, ні.

Че Наюна зібралася з думками, перш ніж вони досягли дев'ятого неба.

— Деякі з них просто лестять тобі. Будь скромнішою.

Сказавши собі це, вона спокійно перейшла до наступного звіту.

Доповідь належала знайомому прізвищу.

[Кадет Кім Сухо]

— ...

Його ім'я злегка затремтіло в її серці, але Че Наюна намагалася вдавати незворушну і шикарно насупила брови. Вона спокійно прочитала зміст звіту.

[Це була перемога самопереконання.
Останнім часом Че Наюна, здавалося, сумнівалася в собі. Програш суперниці та чиясь критика підірвали її впевненість у собі.

Але, як і очікувалося, Че Наюна була природженою лучницею, яка була переповнена талантом.

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now