Куб був найбільшим у світі навчальним закладом, який міг похвалитися найсучаснішою магією, наукою та інженерією. Він був розташований у Східному морі на величезному штучному острові, вдвічі більшому за Йоуідо⁽¹⁾.Ця величезна територія вміщувала 5000 кадетів-героїв, з яких 1300 були першокурсниками. Хоча 2000 некомбатантів закінчили навчання 2 тижні тому, елітні кадети з усього світу замінять їх і ще більше посилять конкуренцію. У певному сенсі, це місце можна вважати занадто суворим, щоб бути справжнім домом для 17-19-річних підлітків. Починаючи з другого курсу, маги, які хотіли стати героями, також переводилися з Національного університету магії, додаючи ще 200-300 курсантів.
Крім того, до складу Куба також входили інструктори, працівники кафетеріїв, магазинів, прибиральники, вербувальники, урядовці, інженери, охорона, лікарі та науковці, які піклувалися про кадетів. Всі ці люди складали загальну чисельність населення близько 50 000 осіб.
Природно, що інвестори високо цінували це місце. За сюжетом мого роману Корея була світовою державою, яка конкурувала зі Сполученими Штатами. Я перерахував кілька причин, але найочевиднішою з них було те, що я був корейцем.
Чун Дон міг вважатися елітою, як курсант Куба. Його доля повинна бути відокремлена від основної сюжетної лінії, оскільки я не писав для нього ніякої історії. Йому не довелося б жити обтяжливим життям головного героя, і він, можливо, жив би безтурботним життям. Я теж хотів такого життя. Я зітхнув перед дверима класу.
[Новачок — Верітас].
Новачки — це курсанти першого року навчання, а Верітас — це назва нашого класу. Простіше кажучи, я був на першому курсі першого класу. Я знав, що Шин Джонгхак і Кім Сухо також були в тому ж класі. Навколо них утворилися групи, і Шин Джонгхак був ініціатором багатьох схем, які перетворили клас на безлад. Швидше за все, мене б затягнуло незалежно від моєї волі.
— Ху-у-у.
Затамувавши подих, я обережно відчинив двері.
Інтер'єр виглядав гладким і чистим.
Біле, без жодних слідів пилу, три довгі столи, що каскадом здіймалися вгору.
«Де мені сісти?» — я озирнувся і побачив Шин Джонгхака на найдальшому задньому сидінні.
Із заплющеними очима і руками в кишенях він здавався імпозантним.
Його друг дитинства, Ю Йонха, балакала поруч з ним. Вони вдвох не звернули на мене жодної уваги. Слава Богу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasíaПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...