Я стрибнув вниз з висоти близько ста метрів.Тиск повітря ніби стиснув моє тіло, але мої ноги були на землі, перш ніж я це помітив. Навіть з моїм слабким тілом, я не відчував сильного болю.
Однак мій смарт-годинник сказав мені холодну правду. З тим падінням я втратив пʼятнадцять відсотків статистики, яку отримував завдяки перетворенню енергії.
Хоча я відчував, що це трохи марнотратство, я відкинув цю думку і швидко побіг до Че Наюни.
— Ах...
Че Наюна сиділа на асфальті, тримаючись за живіт. Незважаючи на те, що в неї влучив такий потужний вибух магічної сили без підкріплення ци, її травми здавалися не такими вже й серйозними.
— Ку-і-к!
...Принаймні, мені так здалося. Наче на доказ моєї помилки, вона закашлялася повним ротом крові. Потім Че Наюна трохи похитнулася, перш ніж впала на землю.
— Гей, прокинься.
— Кім Хаджине?
Важко дихаючи, вона подивилася на мене невидющим поглядом.
Я дістав зілля з поясної сумки і влив червону рідину в її рот.
— Випий.
— Уп.
Че Наюні вдалося проковтнути все зілля, але воно було болючим незалежно від того, чи застосовувалося зовнішньо, чи внутрішньо.
— У-у! Ук! У-у-к!
Че Наюна скрутилася від болю, перш ніж знепритомніти.
Однак пульс був нормальним і рівним, а дихання незабаром нормалізувалося.
Приблизно через двадцять хвилин вона має повністю одужати.
Я відтягнув Че Наюну і сховав її в кущах неподалік. Потім я швидко побіг назад і подивився на Кім Сухо та Джин Сахюк.
— Спробуєш побігти до тієї дівчини. Я вб'ю вас обох.
— Чому ти так сильно змінилася?
— Змінилася? По-перше, не розмовляй зі мною так недбало. Може, ми й у новому світі, але це не змінює наших минулих стосунків.
Кім Сухо та Джин Сахюк почали розмовляти один з одним про своє минуле.
Дворяни, селяни, лицарі, континент, техніка володіння мечем... лунали слова, зрозумілі лише їм.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasiПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...