Під слабким місячним світлом Кім Сухо самотньо йшов до своєї кімнати в гуртожитку. Йдучи темною дорогою, він раптом розсміявся.Перед його очима промайнула бійка, яку він щойно пережив. Він безпорадно відлетів, коли був лише в дюймі від Кім Хаджина. Навіть зараз він не міг зрозуміти, що на нього напало.
Чи це був фізичний напад, чи миттєвий викид магічної сили? У будь-якому випадку, таємнича сила вразила його далеко від поля бою, і Кім Хаджин зміг завдати влучного удару.
— ...Я думав, що я єдиний, хто приховує свою силу.
Аномально висока сила, безсумнівно, привернула б небажані підозри. Тому Кім Сухо розкрив свою силу лише для того, щоб утримувати перше місце в Кубі. Він приховував свою силу для себе, і єдиною причиною, чому він утримував перше місце, була його сім'я.
— Отже, був ще хтось, хто думав так само, як і я.
Кім Сухо нелегко далася боротьба з Кім Хаджином. Проте, Хаджин зумів уникнути його атак за допомогою дивних рухів. Навіть зараз Кім Сухо відчував, що рухи Кім Хаджина були абсолютно загадковими.
Вони здавалися безглуздими та безпідставними.
Він здавався повільним і повним відкриттів, настільки, що Кім Сухо бачив десятки можливостей для атаки. Однак його удари лише зачіпали його або розсікали повітря.
Навіть коли він думав, що все скінчено, Кім Хаджин вирвався з-під його удару за допомогою незбагненної акробатики. Спочатку це здавалося легкою перемогою, але він не зміг завершити бій.
Він справді не міг сказати, чи був Кім Хаджин справжнім, чи несправжнім.
Це була бездоганність, замаскована під слабкість.
— ...Гм?
В цей момент Кім Сухо почув звук меча, що розсікає вітер. Він навіть почув тоненький, здавлений крик. Звук долинав з парку біля гуртожитку. З цікавості він попрямував туди і побачив дівчину, яка розмахувала мечем.
Це була Че Наюна.
— Що ти робиш?
— ...Хьяк!
Злякавшись, Наюна кинула меч, яким вона розмахувала. Меч пролетів, як бейсбольна бита, і влучив у вікно гуртожитку. На щастя, вікно не розбилося, але кадет всередині, здавалося, прокинувся, коли увімкнулося світло.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasyПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...