Першим заняттям у середу була протипіхотна підготовка, 2-годинне заняття, на якому курсанти просто розбивалися на пари і проводили спаринги. Курсанти використовували навчальну зброю, щоб уникнути травм і полегшити оцінювання. Кім Сухо в парі з Йи Йонгханом, а Шин Джонгхак в парі з Кім Гораком.— У-у-у-у.
— 934-й номер Кім Хаджин, вставай!
— Я не можу.
Щодо мене, то я був у парі з інструктором з протипіхотного бою, а не з курсантом, бо не було навчальної зброї. Я застряг у боротьбі з інструктором, оскільки справжня зброя могла завдати серйозних поранень.
— Як це не можеш?
Жінка-інструктор наказала мені викластися на повну. Рівно через 1 хвилину, це була інструкторка, яка виклалася на повну. Здавалося, мій дар загрожував їй більше, ніж вона очікувала.
— Вставай!
Вона люто схопила мене за комір, коли куля зачепила її передпліччя. Я раптом пошкодував, що провів свої перші 2 тижні в цьому світі, байдикуючи. Треба було тренуватися.
— Я більше не можу.
— Ні, можеш!
— Моє тіло не рухається.
— Воно буде!
Інструктор силоміць потягнула мене вгору.
— Будь напоготові і зроби щось! — наказала вона, але пістолет у моїй руці був важким. Я натиснув на спусковий гачок упівсили. Інструкторка заблокувала кулю рукою і накинулася на мене. Я не втримався і впав. Пекучий біль пронизав моє тіло.
— Я здаюся. Я здаюся.
— Ти не рухався після пострілу. Я сказала, зроби щось!
Чак! Вона вдарила мене по обличчю.
— ВСТАВАЙ!
Чак! Я почав дратуватися. Якщо подумати, хіба ця жінка не була молодшою за мене?
— Я сказала, ВСТАВАЙ!
Втретє я відмовився. Я схопив її за руку, а потім...
— Виродок!
Я вкусив інструктора за волосся.
— А! Що ти робиш!? 934... Ак! Відпусти! Відпусти! Відпусти!
Я вчепився в її волосся і відсахнувся так, ніби від цього залежало моє життя. Мої дивні дії змусили навколишніх замовкнути, але я не мав часу звертати на це увагу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasiaПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...