Розділ 26 - Імітація випробування у підземеллі (3)

49 13 9
                                    


— Я впевнений, що всі знають, що це за монстр — Арахісовий полум'яник.

Арахісовий полум'яник — це монстри низького рангу 2-го класу, що належать до типу стихій. Арахісовими полум'яниками їх назвали тому, що вони виглядали як крихітні палички, але при найближчому розгляді можна було побачити, що це були ящірки. Зазвичай вони були розміром з передпліччя дорослого чоловіка і виглядали як клаптики полум'я, тому що замикалися в овальному бар'єрі.

— Спочатку треба вбити Арахісових полум'яників.

Єдиним методом атаки полум'яників була стрільба вогняними кулями, але через те, що вони мали міцні бар'єри і пересувалися групами, з ними було нелегко впоратися без достатнього бойового досвіду.

— Але хто тим часом приверне увагу саламандр?

— Я можу це зробити.

Хадзукі підняла руку на слова Джейдена.

— Я досить швидко бігаю. У мене 5 місце зі швидкості.

— Чудово.

Джейден вперше заговорив англійською після нашої зустрічі. Ю Йонха говорила з м'якою посмішкою.

— Арахісові полум'яники набагато повільніше за саламандр, тож тобі потрібно лише привернути їхню увагу.

— Так, тоді я залишу тебе прикривати мене.

Хадзукі потягнулася, перш ніж крикнути «Я йду!» і кинутися вперед. Наблизившись до скупчення монстрів в одну мить, вона кинула сокиру і випустила натхненний крик. Розлючені саламандри почали шкандибати до Хадзукі.

Скориставшись нагодою, Джейден кинувся у ворожий стрій.

— Хуап!

Меч, яким він розмахував з важким подихом, зіткнувся з бар'єром полум'яників. Від зіткнення полум'я і магічної сили спалахнуло світло. Одиночна атака Джейдена намалювала чітку тріщину на бар'єрі Арахісових полум'яників, і магічна стріла влетіла всередину, вразивши тріщину. Спільна атака Джейдена і Кім Чжин Ю легко зруйнувала бар'єр полум'яника, і Джейден без вагань розрубав відкриту ящірку.

Це був ідеальний прояв командної роботи, але ворогів залишалося ще багато.

Джейден повернувся в інший бік. Тієї ж миті страхітливий батіг пролетів повз його плече, схопивши трьох полум'яників разом і позначивши їх наступною здобиччю Джейдена. Джейден негайно кинувся на стриманих Арахісових полум'яників.

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now