Вечір, після закінчення занять.Томер природно вписалася в колектив курсантів. Це було результатом зусиль, які вона докладала протягом останніх двох тижнів, аж до того, що вбила свій характер.
Тепер, коли у неї був план щодо напрямку своєї місії, вона з усіх сил намагалася зблизитися з іншими курсантами. Як наслідок, і маги, і курсанти ставилися до Томер прихильно.
Тепер вона була в тому стані, коли могла запросити курсантів до кафе з власної ініціативи.
— Ого, Кім Хаджину подобається Рейчел? Справді?
Замовивши каву та медовий хліб, який відповідав їхнім смакам, дівчата-курсантки почали серйозно пліткувати.
Темою їхньої розмови були Кім Хаджин і Рейчел. Томер непомітно підняла цю тему.
— Останнім часом вони досить близькі... але чи не тому, що вони в одній команді?
Було багато кадетів-чоловіків, які таємно захоплювалися Рейчел. Не просто багато, а дуже багато.
Але ніхто ніколи не був достатньо сміливим, щоб прямо піти за нею. Це було пов'язано з ідентичністю Рейчел та її майбутнім шляхом, який був результатом її ідентичності.
Як тільки Рейчел закінчить Куб, вона, швидше за все, вступила б до гільдії Королівського двору, ставши наймолодшим керівником гільдії.
— Думаю, Кім Хаджин ідеально підходить для гільдії Королівського двору. Цього разу він піднявся до 334 місця.
Англійський Королівський Двір був шістдесятою за рейтингом гільдією у світі.
Курсанти Куба із 400-500 рангами могли б мріяти про те, щоб приєднатися до цієї гільдії і стати головою змії.
Однак жоден сильний кадет не був засліплений коханням для вступу до Королівського Двору, щоб переслідувати Рейчел, а Рейчел не задовольнили б кадети, які займали лише позиції 400~500 рангів.
— Ні, ні, я в тій же команді. Повірте, ви б сказали те саме, якби побачили його очі. Як би це сказати... його очі стали у формі серця!
Однак Томер наполегливо підбурювала їх, навіть висуваючи безглузді претензії.
— Справді?.. О, так, хіба Кім Хаджин не співає на майбутніх класних змаганнях?
Раптом одна з кадетів розширила очі і підвищила голос:
— Він же не збирається зізнаватися?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasyПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...