Розділ 86 - Слова без ніг (1)

28 8 0
                                    



Я намагався логічно пояснити справжню цінність гілки. Докази, які я надав, були досить спрощеними, але, тим не менш, переконливими.

Я сказав, що неможливо, щоб проста гілка була нагородою за вбивство Мечника Руйнування. Тож замість того, щоб зробити висновок, що ця гілка була звичайною, логічніше було б припустити, що вона була особливою.

Потім я вдав, що думаю про казки та легенди, пов'язані з гілкою, і сказав, що є одна казка, яка підходить до цього випадку.

— ...Мені спадає на думку лише одна гілка. Містелтейн. Містелтейн, гілка, яка вбила скандинавського бога світла Бальдура. — Коли Кім Сухо почув це божественне ім'я з міфів, його очі розширилися від шоку. Я продовжив своє пояснення: — Але, як ти знаєш, божественна зброя повинна пройти одне або кілька пробуджень, щоб повністю розкрити себе. Ця гілка, мабуть, і є непробуджений Містелтейн.

Я втупився в гілку, що лежала на землі. Вона дійсно виглядала як звичайна гілка.

— Ось чому вона виглядає такою простою.

— А, ясно... тоді ми повинні з'ясувати, як його розбудити, так?

— Про це...

Я дивився на кавказця, якого переміг Кім Сухо. Він лежав на землі. Не було схоже, що він прикидався непритомним.

Той факт, що його тіло було там, означав, що Кім Сухо не вбивав його.

Звичайно, у Кім Сухо не було справжньої причини вбивати його, оскільки виглядало так, ніби чоловік не розкрив, що він був джином.

Насправді, диявольське перетворення було майже забороненою, таємною технікою серед джинів, які проникли в людське суспільство. Лисий використав її лише тому, що відчував, що в іншому випадку він би помер.

— Чому б нам спочатку не вибратися звідси? — сказав я, вказуючи на кавказця. Оскільки я не знав, коли він прокинеться, мені здавалося, що залишатися тут далі було неправильно.

— Так, це гарна ідея.

Я не сказав Кім Сухо, що кавказець був джином.

Це було тому, що я хвилювався через падіння ціни на акції. Найгірше, що могло статися, — це перетворення акцій Вʼючних коней на сміття. Зрештою, я вклав у них всі гроші, які заробив до цього часу.

— А, так, а що сталося з тим чоловіком, з яким ти бився? — раптом запитав Кім Сухо.

— Він втік.

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now