Розділ 54 - Звістка (2)

27 10 0
                                    


— А, чорт забирай!

Раптове повідомлення смарт-годинника забило ігровий екран у вирішальний момент. Ю Джинхюк заревів і підскочив, наче пружина.

— Що, знову програв? — апатично запитала його секретарка.

— Ні, але агов! Ти з'єднала мій смарт-годинник з комп'ютером?

— Ні.

— Зв'язала! Я програв через оповіщення!

— Це була не я.

Ю Джинхюк схопився за потилицю, відчуваючи, як підвищується кров'яний тиск. Він щойно втратив 50 мільйонів вон через цей програш.

— Моє життя... Що?

Але його похмурий настрій миттєво зник, коли він побачив ім'я кур'єра — Ю Йонха.

Це було ім'я його чарівної племінниці.

— Сонце сьогодні зійшло із заходу? Моя племінниця щойно надіслала мені повідомлення!

Якщо він правильно пам'ятав, востаннє вони розмовляли п'ять років тому. Ю Джинхюк швидко перевірив зміст повідомлення.

[Дядьку, мені потрібно, щоб ти подивився історію однієї родини].

Ю Джинхюк нахилив голову.

— М-м? Ну, це дивно.

— Це по роботі?

Очі його секретарки загорілися.

— Ні, я ж казав, що це від моєї племінниці.

— То це з роботи?

— ...Гадаю, що так. Хуа-а-м.

Ю Джинхюк позіхнув і опустився на диван.

Ю Йонха надіслала наступне повідомлення.

[Курсант Куба, Кім Хаджин.]

— Кім Хаджин... Хто це?

— Чому ти мене питаєш?

— Подивись на нього. Він, мабуть, курсант Куба.

— Правда?

Кількість курсантів Куба становила щонайбільше 6000 у кожному конкретному році. Враховуючи таку малу кількість, знайти когось було простіше простого для тих, хто займався своєю справою. Руки секретарки блискавично забігали по клавіатурі комп'ютера.

Незабаром на екрані з'явився загальний огляд курсанта, про якого йшлося.

— Він сирота. Має борг у 300 мільйонів вон.

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now