18:40, Кленсі Холл.Бос все ще сиділа поруч зі мною.
Вона заклопотано жувала шоколадку, яку отримала від офіціанта. Мабуть, він їй дуже сподобався, бо її очі яскраво блищали.
Дивлячись на неї краєм ока, я думав про те, як мені реагувати.
Незабаром «Білий кришталь» мав бути розкритий.
Це було те, що не могло потрапити до рук джинів. Однак я не був достатньо сильним, щоб завадити їм здійснити їхній план, а якби й був, то не повинен був втручатися і відволікати на себе небажану увагу.
Корпорація Ротон була однією з найкорумпованіших корпорацій у моєму оточенні. Хоча серед її керівників не було жодного джина, багато з них були настільки мерзенними, що на їхніх посадах краще було б опинитися джинам.
Як би я не думав про це, найкраще було б для групи Хамелеона забрати кристал, як в оригінальній історії.
— Офіціант.
Раптом Бос покликала офіціанта. Що вона хотіла на цей раз? Я зосередив свою увагу на її діях.
Офіціант підійшов до неї і ввічливо заговорив:
— Так, мадам.
— У вас є ще той шоколад, який ви давали мені раніше? — запитала бос, прицмокуючи губами.
— Так, ось, будь ласка.
— Ні, не одну. Думаю, мені вистачить трьох.
— ...О?
Поки бос ласувала шоколадними цукерками, повернулися Че Наюна і Кім Сухо. Вони озирнулися, шукаючи свої місця, потім нахилили голови, коли побачили мене.
Потім підійшли.
— Хаджине, хто це поруч з тобою?
— Хто?..
Кім Сухо та Че Наюна ще не знали про боса групи Хамелеон.
— А, це моя знайома, її звуть Лі Сяопен. Вона — Герой високого середнього рангу. Ми випадково зустрілися.
Я поклав руку на плече Боса, вдаючи, що я дружелюбний.
Бос все ще жувала шоколадку.
— Ням. А, так. Я Лі Сяопен.
— А, так, приємно познайомитися.
Че Наюна привіталася з нею трохи незграбно, а Кім Сухо шанобливо вклонився.
— Це Че Наюна, а це Кім Сухо...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasíaПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...