Вислані Герої та поліція заарештували всіх контрабандистів, які влаштували скандал у Діснейленді.Завтрашній заголовок має звучати приблизно так: «Провал переговорів призвів до міжусобиць між контрабандистами».
Група Джин Сахюк, яка була справжньою причиною безладу, зникла ще до приїзду влади, а Кім Сухо і Че Наюна одужали завдяки моїм зіллям.
Наразі Кім Сухо сидів між зруйнованими шматками асфальту. Я підійшов до нього ззаду і поклав руку йому на голову. Його волосся було досить м'яким.
Кім Сухо обернувся і посміхнувся, побачивши мене. Я посміхнувся у відповідь і сів поруч з ним.
— З тобою все гаразд?
— Так, завдяки тобі. Я віддам тобі гроші за зілля.
— Не треба. А як ти пов'яз з тією дівчиною?
Хоча я вже знав відповідь, я все одно запитав. Кім Сухо подивився на далекий горизонт і пробурмотів:
— Вона просто моя знайома.
— Ось як.
Я більше нічого не питав.
Якийсь час ми обоє мовчки дивилися в нічне небо.
— Хаджине.
І раптом Кім Сухо серйозним тоном назвав моє ім'я.
— Так?
Я говорив якомога тихіше. Кім Сухо повернувся вбік і подивився прямо мені в очі. Його очі були наповнені емоціями, які важко описати словами.
Я розумів, але водночас не міг зрозуміти, що він відчуває.
Втрата дому. Це почуття самотності було чимось, чому я міг співпереживати, але на відміну від мене, Кім Сухо не мав надії повернутися назад.
— ...Неважливо.
— Відстій.
Я розсміявся і підняв собі настрій.
Кім Сухо прийняв його з беззвучною посмішкою.
— До речі, це ж ти її придушив, так?
— Ні, це вона сама себе придушила.
— ...Що це взагалі означає?
Я підвівся і поклав руку на плече Кім Сухо.
— Це означає, що вона мене недооцінила.
Кім Сухо подивився на мене ясними очима.
Я зрозумів, що Кім Сухо має кілька чарівних рис. Більшість часу він був надійним і світлим хлопцем, але сьогодні його оточувала меланхолійна аура.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasíaПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...