Вісім студентів зібралися у великій кімнаті на останньому поверсі гуртожитку 1. Всі вони сиділи, як правопорушники, і голосно сміялися з найдрібніших дрібниць. Час від часу вони крадькома поглядали на того, хто їх покликав, але той мовчав, наче йому було байдуже.— А, точно, Джонгхаку. Хіба у твоєму класі немає користувача вогнепальної зброї? — запитав типовий симпатичний хлопець з привітною посмішкою. Шин Джонгхак вузько розплющив очі і витріщився.
— Гм, я просто десь чув це. Я помилився?
— Не знаю. Я не цікавлюся сміттям.
— Г-гаразд. Я теж не цікавлюся. Мені просто цікаво, хто цей дурень, ха-ха.
— Ханджун, ти справді цікавишся найдивнішими речами, — промовив чарівний голос.
Джин Ханджун обернувся і побачив довговолосу дівчину, яка посміхалася.
Це була Ю Йонха. Джин Ханджун відчув, як його серце забилося швидше і затуманилося.
— О, Йонха. Знаєш, я завжди був таким.
— Як його звали? Чун Дун? Чун Бун? Це було досить старомодне ім'я. У будь-якому випадку, не звертай на нього надто багато уваги.
— Але він точно був жалюгідний. Навіщо цей сучий син прийшов до Куба, якщо він збирався вибрати вогнепал?
Нецензурна лайка виходила від Кіма Горака, хлопця з великою мускулистою статурою і залякуючим виразом обличчя. З першого погляду було видно, що він спеціалізується на ближньому бою.
Джин Ханджун запитав Кіма Горака:
— Ти його знаєш?
— Я навчаюся в класі Джонгхака, ідіоте. Я збираюся знищити його на бойових тренуваннях. Я виведу його з ладу і вижену геть.
Всі знали розклад Куба. Вони відвідували заняття 5 днів на тиждень і бойові тренування 3 дні на тиждень.
Заняття складалися з комплексного тренування магічної сили та фізичної підготовки, а бойова підготовка включала в себе битви, полювання на монстрів, рятувальні місії тощо.
— Я знищу цей сучий потрох...
— Не витрачай свій час, — Шин Джонгхак одним реченням припинив грубу розмову в роздягальні. Кім Горак, який ще мить тому гарчав, замовк.
— Ти лише втратиш очки, якщо поб'єш когось настільки низького рангу. Краще кидай виклик курсантам вищого рангу. Наприклад...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasíaПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...