Минула година з того часу, як я потрапив на острів. Я все ще йшов лісом.Наразі я прямував до обраного мною місця для табору, яке знаходилося біля річки з горою з одного боку. Це був регіон, який стародавні мудреці назвали б «спиною до гори, обличчям до води».
Я ретельно підготувався до дослідження. У правій руці я тримав ноутбук, який постійно показував зйомки з дрона, а в кишені лежала карта острова, видана Книгою Істини. Іншими словами, я був повний чит-ключів.
Але не встиг я дістатися до місця кемпінгу, як зіткнувся з чудовиськом.
Мавпа-клоун. Як і випливає з назви, це була мавпа з різнокольоровими плямами на тілі. Однак її обличчя було трохи гротескним як для мавпи, а оскільки вона була розміром з дорослого чоловіка, люди були вражені, коли вперше бачили її.
— ...Господи, це виглядає жахливо.
Мавпи-клоуни повинні бути низького проміжного рангу, 9-го класу. Звичайно, існують індивідуальні відмінності, але та, що стояла переді мною, не виглядала сильнішою за середньостатистичну мавпу-клоуна.
Я дістав свій тренувальний пістолет.
Оскільки він був швидким, було б неприємно, якби я не прикінчив його з одного удару. Тож я цілився в її життєво важливу точку — хвіст. Мавпи-клоуни вроджено спритні, але оскільки без хвоста вони втрачали відчуття рівноваги, з ними було легко впоратися.
Я без вагань натиснув на спусковий гачок. Випущена чарівна куля прокреслила пряму лінію в повітрі, а потім прошила хвіст мавпи-клоуна. Вона спробувала підстрибнути у відповідь на раптову засідку, але з пораненим хвостом втратила рівновагу і впала. Я швидко випустив п'ять куль в її голову, хоча четвертої кулі було достатньо, щоб пробити череп.
— Це було легко.
Відсканувавши труп мавпи-клоуна за допомогою смарт-годинника, я продовжив свій шлях.
Приблизно через 30 хвилин ходьби з'явився річковий потік.
Джерело води знаходилося в найпівнічнішій частині острова, вона стікала вниз і розділялася на вісім рукавів. Ця річка здавалася відгалуженням від відгалуження, але не мала жодних проблем з тим, щоб слугувати джерелом води. Крім того, за річкою була скеляста гора, а над нею — густий ліс, що робило її ідеальним місцем для наметового містечка.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasiaПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...