Розділ 71 - Перерва (3)

35 8 1
                                    


Мої літні канікули стали серією пекельних тренувань.

Хоча я інвестував у зміцнення свого спорядження за допомогою Системи випадкової консолідації, це не означало, що я відмовився від тренувань свого тіла. Я склав план тренувань, використовуючи пости на «Спільноті Героїв», і доклав зусиль, щоб відповідати своєму показнику наполегливості.

Тиждень пролетів непомітно.

Зростання мого тіла все ще затримувалося. Проте Ефір завершив своє пробудження.

===

[Ефір — Пробуджений]
[Містичний — Безформний] [Еволюціонує]

Матеріальна, але безформна зброя. Прилипає до свого господаря або його зброї, посилюючи їхню силу.

Частина його потенціалу була пробуджена завдяки силі містичного елементаля.

— [Вибір господаря]

*Після обрання господаря не приєднується до іншої істоти.

— [Посилення фізичного тіла]

*Збільшує всі змінні показники власника на 0,7 очок.

— [Посилення зброї]

*Прикріплюється до зброї свого господаря і посилює атакувальну силу зброї. Ефір також може формувати зброю. (Поточний ранг ефіру у формі зброї — «високий»)

— [Детальна матеріалізація]

*Ефір може проявляти колір і текстуру (не може бути занадто складним).

— [Зброя, що еволюціонує]

Всі перераховані вище функції еволюціонують разом з власником. Залежно від стану пробудження Ефіру можуть розвиватися й інші функції.

===

Підсумовуючи, можна сказати, що змінний стат матеріалізації фізичного тіла збільшився з 0.6 до 0.7, і це пробудило нову функцію під назвою «Детальна матеріалізація».

Ця нова функція мені дуже сподобалася.

В оригінальній історії ефір мав лише два кольори: білий або синій.

Таким чином, зброя, створена з ефіру, була помітною, будучи або повністю білою, або блакитною.

Але з матеріалізацією деталей все було б інакше.

Звичайний ніж, звичайний молоток, звичайний пістолет... хоча, там було сказано, що він не може бути надто складним, тож, можливо, пістолет не спрацює.

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now