Розділ 29 - Джин та гора Гарі (2)

50 11 6
                                    


23:00.

Я нарешті повернувся до своєї кімнати через 12 годин після початку імітації випробування в підземеллі.

Куб сказав курсантам, що буде проведено внутрішнє розслідування, замість того, щоб залучати зовнішню поліцію або Асоціацію Героїв. Це стало можливим лише завдяки тому, що жоден курсант не загинув і не був поранений.

Іншими словами, «джини», які складають керівництво Куба, зуміли замаскувати цей інцидент. Розгорнуте зовнішнє розслідування відбулося лише після завершення «другого інциденту».

— ...мені дуже пощастило.

У будь-якому випадку, фітнес-центр був зачинений через галас, тож я сидів у своїй кімнаті, дивлячись на свій ноутбук.

[Неймовірне везіння, що блокує тиху засідку!]

[Вузька втеча від смерті (1/9) — частково розблоковується спеціальний стат, накопичення удачі!]

Як я і думав, тільки завдяки везінню я ухилився від отруйної стріли. Завдяки цьому було розблоковано спеціальний стат, який називається «Накопичення удачі».

Спеціальний стат був... Ну, щоб пояснити це, я повинен був спочатку пояснити, як працюють стати.

У цьому світі стати поділялися на три основні категорії: змінні, незмінні та особливі.

Змінні та незмінні показники — це те, з чим люди народжуються. Навіть немовля мало силу, магічну силу, життєздатність, інтелект та інші базові показники.

Але особливі характеристики — це те, чого не було у більшості людей. Наприклад, кожна людина народжувалася з магічною силою, здатністю володіти маною. Але вони не народжувалися з «контролем над магічною силою» і «ментальною силою», які були необхідні для того, щоб викликати і використовувати магічну силу. Ці дві здібності з'являлися завдяки вродженому таланту і постійним зусиллям.

Як наслідок, кадети зазвичай мали різну кількість спеціальних статів. Більшість з них мали два основних спеціальних стата — контроль магічної сили та ментальна сила. У випадку Кім Сухо, він також мав додатковий спеціальний стат під назвою «опір», а Че Наюна мала додатковий спеціальний стат під назвою «інтуїція».

— ...Хм.

[Накопичення удачі — 11%].

І я теж щойно отримав один.

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now