Заняття та іспити в Кубі завжди проводилися корейською мовою. Навіть нечисленні іноземні професори Куба проводили свої заняття корейською, хоча їхня вимова та лінгвістичні здібності нічим не відрізнялися від вимови носіїв мови. Коли корейська мова стала спільною мовою багатьох країн, вивчення корейської стало важливою частиною культури багатьох країн.Але іноземна мова залишалася іноземною мовою. Те, що корейська стала спільною мовою, не означає, що вивчати її стало легше. Для іноземців корейська мова все ще залишалася складною для вивчення.
Але навіть незважаючи на те, що Рейчел була іноземкою, вона розуміла, що говорять професори, і могла писати переважно правильні відповіді на іспитах. Було легко помітити, скільки зусиль вона докладала до навчання.
Як член королівської родини, вона докладала зусиль, щоб підтримувати певний рівень елегантності та гідності. Вона хотіла стати ідеальним Героєм як в теорії, так і в бою, і написати підручник для Англійської Королівської Академії Героїв.
Природно, що громадяни Англії були фанатичними, коли мова йшла про Рейчел.
Вони пишалися, кажучи, що нарешті настав час, коли в Англії з'явився Герой рангу «Магістр».
Герой рангу «Магістр» належав до 70-ти найвидатніших Героїв світу. На сьогоднішній день 33 з цих 70 Героїв були корейцями, 18 — американцями і 9 — китайцями. Лише 2 були з Англії, але навіть це було спірним питанням, оскільки вони отримали корейське громадянство 15 років тому.
Тому громадяни Англії уважно стежили за будь-якими новинами про Рейчел, яка, як вони сподівалися, стане символом їхньої нації.
Щоб виправдати їхні очікування, Рейчел спала не більше двох годин на добу. Але «рекорд», який вона тримала протягом усіх цих зусиль, сьогодні був побитий.
Рейчел не засмутилася, лише злякалася і вибачилася. Звичайно, результат одного письмового іспиту навряд чи пошириться на всю Англію, але «Аналіз царства явищ» був складною темою навіть для неї. Розрив між нею та першим місцем, швидше за все, ще довго не зміниться.
— ...
У цей момент Рейчел відчула на собі погляд, що дивився на неї. Він належав звичайному на вигляд чоловікові. Вона не знала його імені, але відчувала, як на нього падають погляди інших кадетів. Рейчел одразу ж зрозуміла, що цим чоловіком був Кім Хаджин. Чоловік повернувся обличчям до класу, але Рейчел запам'ятала його.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasíaПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...