Вежа Героя була штаб-квартирою Асоціації Героїв, розташованою в самому центрі Сеула. На 103-му поверсі Юн Сон-А потайки читала звіти про нещодавній інцидент і дивилася відео, зняте камерою музею. Звісно, на ньому була битва між курсантами Куба та джином. Вона вагалася через наслідки, але витік інформації від агента змусив її.— На місці події було знайдено сліди мани світлого атрибута.
Мана світлового атрибута. Мало того, що вона була дивною, так ще й надзвичайно цінною. Герої зі світлим атрибутом відігравали життєво важливу роль у придушенні джинів, які володіли атрибутом темряви.
Той факт, що світлий атрибут був виявлений, природно означав, що 1 з 3 кадетів, які перемогли джина, мав світлий атрибут.
Юн Сон-А часто наголошувала на важливості атрибутів і хотіла знати власника цієї рідкісної мани.
— Але ця людина...
Дійсно, її увагу привернув молодий чоловік. З голови до ніг він виглядав звичайним у всіх відношеннях. Він розмовляв з Кім Сухо і непомітно відступив, коли з'явився джин.
Він ховався і робив якісь дивні дії, коли джин відштовхнув Кім Сухо назад. Потім він розрядив свій пістолет, за винятком однієї кулі, і почав постукувати по повітрю.
Приблизно через хвилину він зарядив кулю і попрямував до бою.
Те, що сталося далі, було ще більш загадковим.
Його пістолет вибухнув, коли він вистрілив, і яскраве біле світло залило все навколо. Камера застигла на 3 секунди через це світло. Коли екран повернувся, все вже було вирішено.
— Хм.
Більшість людей вважали, що напад скоїв Кім Сухо, але Юн Сон-А сумнівалася в цьому. Світло виходило від нападу цього юнака, незалежно від того, що вона про це думала. Навіть Кім Сухо зізнався у своєму звіті: «Кім Хаджин прикрив мене».
— Кім Хаджин. Тепер я згадала. Це той курсант, який вибрав зброю. Значить, у нього були на те причини.
-Стук!
Двері раптово розчинилися. Злякавшись, Юн Сон-А повернулася і побачила керівника асоціації. Айлін мала невеликий зріст — лише 153 см, але Юн Сон-А знала, що всередині сидить 10-метровий велетень. Айлін дивилася на неї страхітливими очима. Обличчя Юн Сон-А зблідло, і вона підскочила від жаху.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasíaПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...