Пояснення головного мага Джин Джухва затягнулося надовго. Як буде проходити іспит, як формуватимуться групи, які види монстрів будуть викликатися... Я розумів, що він людина обережна, але просто хотів, щоб він вже приступив до іспиту.— Зараз ми почнемо іспит. Членам першої групи встати.
Нарешті він промовив слова, на які я так довго чекав.
До групи 1 входили Хадзукі, Кім Джунхо, Ю Джунджін та Спеннер. Хадзукі була єдиною, кого я знав.
— Я зроблю все, що зможу!
Хадзукі підвелася, отримавши підбадьорливі слова від своїх друзів.
Чотири члени групи пішли до екзаменаційного майданчика в супроводі екзаменатора.
— Всі інші, будь ласка, відійдіть вбік.
Решта 96 кадетів класу «Верітас» стояли біля стіни, дивуючись, чому так сталося. Раптом Джин Джухва плеснув, і з підлоги піднялися десять круглих столів з десятьма стільцями за кожним.
— Сідайте всі. Ви також будете писати доповідь для цього іспиту.
Курсанти одразу ж почали стогнати.
— Сідайте, де хочете.
Оскільки я вже знав, що так буде, мене це анітрохи не збентежило. Я сів навмання, тоді як інші курсанти сіли поруч зі своїми друзями.
— ...?
Саме тоді, коли я бездумно чекав на наступне слово Джин Джухва, мій ніс залоскотав солодкий аромат. Це був неповторний і ароматний запах троянди. Я подивився вбік.
Це була Рейчел. Вона дивилася на свої нігті. Здавалося, один з них був занадто гострим, оскільки вона використала кусачки для нігтів на одному з пальців. У цей момент її очі зустрілися з моїми.
Рейчел поспішно сховала кусачки в кишеню.
— Аналіз бою буде частиною цього іспиту.
Джин Джухва знову почав пояснювати.
— Все дуже просто. Ви будете ретельно аналізувати кадетів, які б'ються з монстрами, і напишете звіт.
В одну мить на столах з'явилися монітори. По одному на кожне місце, загалом сто.
Екран монітора був розділений на чотири, і на кожному екрані був зображений курсант з групи, що складала іспит.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
Viễn tưởngПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...