— Ху-у.Стоячи перед класом, я глибоко вдихнув.
Сьогодні була п'ятниця. Курсанти, які поїхали додому або на канікули, вже повернулися, і Куб повернувся до нормального життя після всього хаосу. Куб продовжував свою звичайну рутину.
Я відчинив двері класу, стримуючи нервозність. Одразу ж на мене впало кілька багатозначних поглядів.
Поки що я сів на своє звичне місце. Я чув, як усі перешіптуються про моє парі з Че Наюною.
Я з усіх сил намагався ігнорувати їх, відкриваючи підручник. Принаймні я був щасливий, що відверте знущання припинилося після того, як я побив Кім Горака.
— Хлопці, виставили оцінки за письмові іспити.
У цей момент з'явився І Йонгхан з великими сувоями в руках. Він повісив їх на стіну один за одним. У них були перераховані результати по кожному теоретичному предмету, а також рейтинг загальних результатів.
Всі втупилися в сувої, стогнучи.
Невдовзі всі повернулися до мене.
===
Перше місце — Кім Хаджин
Друге місце — Рейчел
...
...
===
Моє ім'я було на вершині кожного іспиту та загального рейтингу.
Не тільки в класі Верітас, а й у всій академії.
— Ку-ху-м.
Відчуваючи незручність, я випустив сухий кашель, крадькома поглянувши на Рейчел. Вона сиділа позаду мене, втупившись обличчям у парту. Я ледь чув, як вона зітхнула і пробурмотіла англійською: «Я повинна була працювати старанніше».
— Також, я сподіваюся, всі знають, що у нас з'явилися нові класи, — додав І Йонгхан. — Подивіться на оголошення для першого курсу, якщо ви цього ще не зробили. Починаючи з сьогоднішнього дня, по п'ятницях буде два заняття.
Для курсантів першого курсу заняття змінювалися після складання іспитів у першому семестрі. Це був спосіб Куба надати курсантам різноманітний вибір занять.
Крім того, з другого семестру до них приєдналися маги, і кадети мали змогу обирати предмети, які вони хотіли б відвідувати. Насправді ж вони відвідували ті предмети, які відповідали їхнім ролям.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasyПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...