===Інформаційне Агентство «Правда».
Ласкаво просимо.
Якщо ви шукаєте правдиву інформацію, відвідайте наступну кімнату.
¿Кімната розслідувань?
[ ]
Напишіть своє запитання у вищевказаному порожньому полі. Якщо воно відповідає наступним умовам, на нього буде надано відповідь.
— Умова 1. Звичайно, будуть надані лише ті відповіді, які відомі агентству. Якщо ми не знаємо відповіді на питання, ми так і скажемо, тому не хвилюйтеся.
— Умова 2. Ми не можемо дати відповідь про людину, знаючи лише її ім'я. Нам потрібні ім'я, фотографія, статура, особистість та інша особиста інформація про людину.
— Умова 3. Ми не можемо відповідати на занадто тривіальні питання. Наприклад: «Я загубив свого кота. Де він?» — неприйнятне запитання.
Однак на це ж питання можна відповісти, якщо звузити його рамки за допомогою конкретних деталей.
*Примітка 1. Мінімальна вартість становить 100 000 вон, але може суттєво змінюватися залежно від питання.
*Примітка 2. Будь ласка, майте на увазі, що відповіді надходитимуть швидше, якщо ви будете використовувати шанобливу мову та вирази.
*Примітка 3. Вся інформація, яку ми надаємо, є правдивою. Таким чином, ми не можемо повернути вам кошти за покупку.
*Вартість та умови можуть бути змінені в будь-який час.
===
— Здається, цього достатньо.
Я з гордістю подивився на свій ноутбук. Це була форма, яку я подав до «Фіолетового бенкету» як продавець інформації. Тепер, коли у мене був такий дар, як Книга Істини, було б марнотратством не скористатися ним.
Наразі я дав їй грандіозну назву — «Агенство правди».
Оскільки репутація відігравала величезну роль у «Фіолетовому бенкеті», я не очікував, що отримаю багато клієнтів на початку. Це було ідеально, оскільки я не думав, що моя магічна сила протримається довго.
Але через 2-3 роки ім'я «Агенство Правди», безсумнівно, поширилося б серед членів, починаючи з невеликого інтересу на кшталт «Чому це все ще тут?» або «Чи варто мені випробувати це, бо мені нудно?».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasyПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...