— Саламандра? Чи є тут хто-небудь, хто має атрибут води? — запитав Джейден, потягуючись, але не було жодного 17-річного кадета, який би прийняв ману води. Принаймні, для цього потрібно було пройти просвітлення. Здавалося, Джейден не очікував багато чого, оскільки він підняв свій меч без розчарування.— Ну, я впевнений, що це буде легко.
Я також витягнув свій пістолет. Саламандра такого розміру має бути середнього рангу, 6-го класу.
Вісьмох людей було більш ніж достатньо, щоб вбити її. Але мене турбувало те, наскільки легко це виглядало.
Члени команди йшли вперед із загостреним чуттям.
— О, ось він.
Джейден показав на саламандру, що валялася на землі.
— ...Отже, ти був правий. Гадаю, це правда, що можна знайти собаче лайно, якщо хочеш використати його як ліки.
— Все навпаки, дебіл.
Джейден витріщився на мене, але тихо запитав Кім Чжин Ю.
— Хіба я не був правий?
— Щодо чого?
— Про прислів'я. Що можна знайти собаче лайно, якщо хочеш використати його як ліки.
— Все навпаки, ти не зможеш знайти собаче лайно, навіть якщо захочеш використати його як ліки.
— ...Ох.
Усвідомивши свою помилку, Джейден подивився на Ю Йонха, боячись, що розчарував її. Але Ю Йонха, здавалося, не цікавилася нашою розмовою, оскільки вона вклала свою магічну силу в батіг і приготувалася до бою.
— Готуйтеся. Хоча, якщо це вимикач, то це має бути простіше простого. А-а-а!
Ю Йонха змахнула батогом, який, наче змія, поцілив у хвіст саламандри.
Коли хвіст саламандри був перев'язаний батогом Ю Йонха, вона не змогла використати свою найпотужнішу атаку — вогняне дихання.
Одразу після цього Кім Чжин Ю випустив стрілу їй в око, а воїни кинулися вперед, щоб розрізати її шкіру.
В одну мить саламандра була вбита.
Я нічого не міг вдіяти.
— Легше легкого. Це було дивовижно, Ю Йонха-ссі. Як тобі вдалося так миттєво схопити її за хвіст?
Джейден лестив Ю Йонха, на що вона відповідала посмішкою.
Відчуваючи марнославство від того, наскільки легкою була боротьба, я ступив до них.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
خيال (فانتازيا)Прокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...