Розділ 30 - Джин та гора Гарі (3)

46 14 5
                                    


Женьшень слугував багатьом цілям.

Споживання його підвищувало статистику, а якщо подрібнити його і використати як лікарський інгредієнт, то можна було отримати близько десяти висококласних зіль. Можна було навіть використовувати його для процесу, який називався зачаруванням. У цьому процесі магічна сила, що міститься в женьшені, додавалася до предмета, надаючи йому особливого ефекту.

Але у мене не було ні необхідного обладнання для виготовлення зілля, ні зв'язку з магом, який допоміг би мені з чарами. Тому я міг лише з'їсти його або продати.

— З'їсти його — це трохи...

Цей женьшень має коштувати 700 мільйонів вон. Оскільки я міг продати його через «Фіолетовий бенкет», я не боявся, що мене обдурять, навіть якщо мені доведеться заплатити більше. Якби я продав його зараз, я міг би інвестувати гроші в акції і легко отримати прибуток у розмірі 4-5 мільярдів вон. Цього було б достатньо, щоб купити 7 таких самих женьшенів.

— ...Аргх, це важко.

Несподівана удача лише посилила моє занепокоєння.

Наразі я поклав женьшень у сумку.

Я міг би подумати про цю проблему першої важливості після того, як знайшов підземелля гори Гарі.

***

Стоячи перед печерою, я витер руки від пилу. На землю дощем посипався бруд.

— Так ось чому її досі не відкрили.

Ху-у. Зробивши глибокий вдох, я подивився назад. В дюймі від моїх ніг була гостра як бритва скеля.

Підземелля гори Гарі було розташоване посеред скелі, поховане в моху та ліанах.

Я відчував, як калатає моє серце. Навіть з Паркуром ця подорож була надто важкою. Якби не магічна сила Стигми як страховка, я б надто боявся впасти, щоб спробувати.

— Хм.

Я зазирнув у темну печеру, не заходячи всередину. Мої Тисячомильні Очі відштовхнули темряву і розширили мій зір. Незабаром після цього я виявив монстра-перемикача. Це був привид.

Як і в оригінальній історії, підземелля гори Гарі було підземеллям нежиті.

Монстри в цьому підземеллі включали дуллаханів, банши та інших неживих монстрів, які варіювалися від 9-го класу до 3-го класу низького проміжного рангу. Бос повинен бути лицарем смерті, тому моєму теперішньому «я» було неможливо очистити підземелля.

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now