Розділ 69 - Перерва (1)

32 7 1
                                    


Наступним завданням програми «Досвід Гільдії» було розгортання.

Під розгортанням малося на увазі перехоплення героями монстрів, які вторглися на цивільну територію.

Однак у Сеулі такі випадки траплялися рідко, тому ми скористалися Порталом Сутності Протоки до філії Гангвондо, де щодня відбувалося по кілька розгортань.

— Це Пак Сангхо. Я щойно прибув до Чунчхона. Якщо поблизу трапиться якийсь інцидент, дайте мені знати. Зі мною кадети, тому все, що вище 4-го проміжного рангу, буде складно.

Пак Сангхо дав знати у відділенні, що ми прибули, а потім повернувся до нас. З широкою посмішкою він заговорив:

— Поки ми чекаємо на наказ про розгортання, давайте поїмо. Я знаю хороший ресторан неподалік.

Пак Сангхо привів нас до модного традиційного корейського ресторану.

— Чотири людини, будь ласка.

Співробітник провів нас всередину. Поки ми чекали на їжу, Пак Сангхо подивився на мене і запитав:

— Хаджин-ссі, який у вас зріст?

— Я? У мене зріст 174.

Потім втрутилася Че Наюна:

— Тож не так вже й відрізняється від мене.

— Що? Я набагато вищий за тебе. Твій зріст 166.

Згідно з моїми налаштуваннями, зріст Че Наюни був саме 166,3. Причина, через яку я без потреби додав десяткову одиницю, полягала в тому, що мій зріст був 174,3. Більшість головних героїв мали 0,3 до свого зросту.

— ...Що?

Це було щось, що я сказав необдумано, але Наюна зробила дивний вираз у відповідь. Вона звузила очі, а потім запитала:

— Звідки ти знаєш, якого я зросту?

Почувши це, я застиг. Насправді не було жодної зрозумілої причини для того, щоб запам'ятовувати її зріст, хіба що я був переслідувачем. Я необачно проговорився, бо Че Наюна зачепила мою гордість.

— Кхм, профілі кадетів публічні.

— Так, але все одно...

Потім двері відчинилися і, на щастя, перервали цю незручну розмову.

Офіціант почав ставити на стіл повнісіньку тацю страв. Тушковані реберця по-корейськи, риба на грилі, яйце на парі, сашимі з восьминогів... У мене відвисли щелепи при вигляді цього королівського обіднього столу. З іншого боку, всі інші, здавалося, вже звикли до такого видовища, бо виглядали абсолютно байдужими.

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now