— Ого! Цікаво, чи отримала я якесь осяяння. Хто б міг подумати, що я так легко переможу Тисячомильного коня?Втомлений очікуванням, я дивився на свій ноутбук, коли у моїх вухах пролунав хвалькуватий голос Че Наюни.
— Справді, що сталося, Наюно?
Ю Йонха також втрутилася, сидячи поруч з нею. Хоча Ю Йонха зазвичай опускала голову перед Наюною, її щиро здивований вираз обличчя підказав мені, що цього разу це були не просто лестощі.
Це було зрозуміло. Ю Йонха нічого не знала про лук, тож битва з Че Наюною могла здатися безпроблемною. На перший погляд, це дійсно був дивовижний бій. Але, як кажуть, не варто судити про книгу за її обкладинкою.
— Я навчилася на невдачах, щось на кшталт цього, ха-ха.
Че Наюна щиро розсміялася. Вона, мабуть, почувається чудово, якщо навіть згадала про свій вчорашній програш. Тим часом Кім Сухо мило посміхався, спостерігаючи за Наюною.
Щодо мене, то я відчув, як по спині пробіг мороз, коли уявив, як Че Наюна читає мій звіт. Може, мені подати його анонімно?
— Група 10. Рейчел, Кім Хаджин, Скід, Лі Вей.
У цей момент Джин Джухва оголосив 10-ту групу. Я подивився на Рейчел, яка сиділа поруч зі мною. Здавалося, вона теж думала про мене, оскільки її очі зустрілися з моїми. Вона встала зі свого місця, і я пішов за нею.
— Ходімо сюди.
Ми з Рейчел пішли за співробітником, який проводив решту членів 10-ї групи.
Ми прибули до зали очікування, і персонал відчинив величезні двері з правого боку.
— Заходьте.
За величезними дверима був довгий коридор.
Ми увійшли. Незабаром коридор закінчився, і по обидва боки стіни стояли двоє дверей.
— Станьте перед дверима.
Співробітники підвели нас до одних дверей. Я став по той самий бік стіни, що й Рейчел.
— Щасти тобі на іспиті!
Я енергійно підбадьорив Рейчел, і вона кивнула у відповідь.
— У вас є одна хвилина, щоб підтвердити свого монстра і місцевість.
За вікном на дверях я міг бачити монстра і місцевість, з якою мені доведеться зіткнутися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasíaПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...