Ю Йонха розплющила очі. Перед нею була біла стеля без жодного візерунка, а у вухах лоскотав звук, наче щось різали. Вона повернулася в напрямку звуку.Кім Сухо різав фруктовим ножем яблуко.
— ...Що ти тут робиш? — ошелешено запитала Ю Йонха. Кім Сухо подивився на неї, а потім сором'язливо посміхнувся.
— Ти не спиш? Нічого не болить?
— ...Все гаразд.
— Лікар сказав, що з твоїм тілом все добре.
Ю Йонха підняла верхню частину тіла. Вона відчула легку скутість і біль, але не настільки, щоб не могла поворухнутися.
— Що я хочу знати, так це чому ти тут.
— Ми по черзі доглядаємо за тобою. Я, Наюна, Шин Джонгхак і Кім Горак.
— Чому? — щиро запитала Ю Йонха.
— Ну, це ніби як наша провина...
— ...Га?
Ю Йонха замислилася через незрозумілі слова Кім Сухо. Як це вони винні?
Але навіть обміркувавши те, що сталося, вона не змогла придумати відповідь.
— Вони зробили щось таке, про що я не знаю? — Ю Йонха подивилася на Кім Сухо, вимагаючи пояснень.
— Як члени однієї команди, ми повинні були бути більш обережними. Ми були так захоплені турботою про Наюну, що були надто недбалими...
Ю Йонха втратила дар мови. Її мозок, здавалося, застиг від цілковитої дурості заяви Кім Сухо.
Вони ж не могли знати, що на неї нападуть. Не кажучи вже про те, що слідча група зустрічалася лише двічі, а під час другої зустрічі навіть виникла велика суперечка.
— ...Вибач.
— Пф.
Ю Йонха хихикнула, почувши сором'язливе вибачення Кім Сухо. Якщо вже на те пішло, то вона зрозуміла, наскільки цей чоловік до дурості добрий.
— Тобі не потрібно вибачатися. Я отримала те, що заслужила.
Кім Сухо почухав шию і простягнув Ю Йонха тарілку з нарізаними яблуками, які були схожі на кроликів. Ю Йонха підсвідомо посміхнулася. У дитинстві вона любила милі речі.
— Гарно виглядають.
— Дякую.
Кім Сухо невинно засміявся. Його гарне обличчя, здавалося, сяяло. Ю Йонха заціпеніло втупилася в його обличчя, а потім раптом щось згадала і запитала.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasiaПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...