Розділ 110 - Заходи (3)

33 5 0
                                    


Дорога D-3C.

Ми з Рейчел пройшли цей шлях разом.

«D» означало, що ця дорога вела до Підземелля, «3» — що вона була відкрита третьою, а «C» — що Підземелля було завойоване.

На стінах тунелю висіли списки монстрів з Підземелля та Героїв, які, ймовірно, брали участь у підкоренні Підземелля.

— ...Таке відчуття, що я в акваріумі.

Прозорі стіни відкривали чудовий вид на океан.

Ми знаходилися на глибині близько 75 метрів під рівнем моря, що було занадто дрібно для життя монстрів вище середнього рангу. Як наслідок, монстри, яких я іноді бачив, були на рівні симпатичних.

Мені не дуже сподобався краєвид, тож я просто продовжував йти вперед.

Через деякий час я виявив, що Рейчел зникла.

— ...?

Дивуючись, куди вона пішла, я обернувся.

Рейчел стояла далеко позаду мене, прилипнувши до прозорої стіни, спостерігаючи за косяком риб. Її очі кольору океану виблискували, як смарагди.

Я прокрався туди, де вона була.

Вдаючи, що розглядаю косяк риби, я порився в куртці.

Браслет дзенькнув у моїй руці.

Як я маю їй це передати?

Чи не буде це занадто випадковим? У мене було мало досвіду дарування подарунків, тому я не був впевнений.

Крім того, що я мав сказати?

Я підхопив його по дорозі сюди... він був надто дивний...

Дякую за все, що було до цього часу... Звучало так, ніби я йду назавжди.

Це допоможе вашому розвитку... — це звучало так, ніби я продаю товар, як шахрай.

— Ого.

У цей момент Рейчел вигукнула благоговійний вигук, як дитина. Я простежив за її поглядом.

За стінами тунелю зграйка крихітних рибок плавала в лінію, утворюючи гігантський згусток завбільшки з кита.

— Дивовижно.

— Правда? Корея — єдина країна з підводним тунелем такого розміру! — схвильовано пояснила Рейчел.

— Невже?

— Так! Я знаю, бо читала багато наукових праць про підземні тунелі.

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now