Розділ 52 - Зміни в серці (2)

35 10 1
                                    


Че Наюна грюкнула дверима своєї кімнати, а потім стрибнула на ліжко.

Спочатку вона збиралася просто запросити хлопців кудись перекусити на ніч. Але коли вона вже збиралася постукати в їхні двері, то почула їхню цікаву розмову і замість цього почала підслуховувати.

«Я думав про неї набагато довше, ніж ти. І весь цей час я спостерігав за нею. Тому я знаю про неї набагато більше, ніж ти».

Це був перший раз, коли вона почула щось настільки відверте. Частково тому, що мало хто з чоловіків був достатньо впевненим у собі, щоб підійти до неї, а також тому, що вона блокувала подібні ситуації.

— Він справді божевільний?

Сказане Кім Хаджином все ще звучало у неї у вухах.

«Може, мені помити вуха? Чи мені слід було піти туди і вдарити його по голові?»

Че Наюна підстрибувала на своєму ліжку, неодноразово вдаряючись об нього.

— Що відбувається?..

І ця п'яна поведінка Че Наюни розбудила Ю Йонха, яка мирно спала.

— Наюно... Що ти робиш?

— Що?

Че Наюна здригнулася.

Ю Йонха дивилася на Че Наюну звуженими очима. Чому ця жінка била бідне простирадло?

— Ти захворіла чи що?

— Нічого.

Че Наюна не могла розповісти їй про те, що вона щойно почула. Вона навіть уявити собі не могла, що розповідатиме комусь про такі особисті речі.

— ...Тоді спи. Я втомилася.

Пробурмотівши це, Ю Йонха знову впала на спину.

— Так, на добраніч. Я теж піду спати.

Че Наюна також заховалася під ковдрою.

«Гаразд, це не має значення. Я все одно лише підслухала. Незалежно від того, якими були наміри Кім Хаджина, я просто повинна проігнорувати це».

З такими думками Че Наюна натягнула ковдру на голову.

Але чомусь не могла заснути.

Думки про неї... Спостерігати за нею весь цей час...

Уривки слів Кім Хаджина продовжували блукати в її голові.

«Стежив за мною весь цей час? Він що, переслідувач? Ні, якщо так, то я б його помітила».

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now