Пізня ніч.Ю Йонха сиділа перед комп'ютером, повністю зосереджена на завершенні своєї роботи. Вона впорядкувала справу щодо Програми стажування Гільдії, яку розпочала раніше, а також мала завантажити вакансію на «Фіолетовому бенкеті». Зараз вона працювала над тим, над чим працювала вже довгий час.
[Інформаційна гільдія «Опадаючий цвіт» — оголошує набір]
[Нова інформаційна гільдія «Опадаючий цвіт» шукає елітних агентів].
Заснування інформаційної гільдії.
Звичайно, у Сутності протоки була своя інформаційна команда, але цього було недостатньо. Ю Йонха хотіла мати незалежних «тіней», які б займалися лише інформацією.
Таким чином, вона працювала над створенням інформаційної гільдії протягом минулого року, і тепер вона досягла точки, коли їй потрібно було лише знайти членів.
— ...Замість того, щоб чекати на цього лінивого ледаря, я розберуся з цим сама.
Ю Джинхюк раптом виринув у її свідомості, і Ю Йонха загарчала.
Мяу...
У цей момент на смарт-годиннику Ю Йонха пролунало нявкання — мелодія, яку вона особисто встановила.
Відправником була Че Наюна. Ю Йонха негайно перевірила вміст.
[Ей, ти бачила відео з нашої битви з вапняковими големами?]
Як і слід було очікувати від Наюни, вона запитала щось, що здавалося абсолютно випадковим.
[Так, а що?]
Коли Ю Йонха надіслала відповідь, її одразу ж засипали повідомленнями.
[Ну, бачиш.]
[Гм]
[Як би це сказати?]
[Сьогодні...]
Ю Йонха зітхнула. Вона здогадалася, що хотіла сказати Че Наюна.
[Ти говориш про те, як Кім Хаджин врятував тебе? Це було чудово записано. Ти була практично в його обіймах].
[Що? Навіщо ти це дивишся?]
[Тому що мені треба написати звіт.]
У наш час безпілотники розгорталися швидше, ніж Герої. Коли надходив рапорт, з найближчого ангару висилали дрони, щоб перевірити його достовірність. Героїв можна було переміщати лише після цього.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasíaПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...