Розділ 47 - Після смути (3)

32 12 0
                                    


Кожного разу, коли шини наїжджали на камінь, HUV несамовито трясло. Наскільки ж застарілою була ця модель, що навіть не мала модуля сталого водіння? Ю Йонха була збентежена і шокована.

— Фух.

«Навіщо я попросила їхати з ними?»

П'яти хвилин вистачило, щоб вона пошкодувала про свої слова.

— ...То чому ти тут? — поки вона врівноважувала себе від постійних ударів, запитав Кім Хаджин, який сидів поруч. Ю Йонха подивилася на нього і відповіла:

— Який сенс їздити на канікули? Ти маєш бачити, чути і відчувати, щоб рухатися вперед.

— Ох.

Кім Хаджин швидко прийняв слова Ю Йонха і знову повернувся обличчям до неї. Ю Йонха втупилася в нього пильним поглядом.

Скільки разів вона його не бачила, він був звичайним чоловіком. Якби він носив окуляри, його обличчя було б середньостатистичним обличчям усіх найманих робітників.

— Гм...

Але не одна чи дві речі були в ньому підозрілими. Він був не просто підозрілий, він був сповнений таємниць. Незбагненний... занадто величне слово, щоб описати його, але він все одно був загадковим.

Коли Ю Йонха думала про такі дрібниці, вона відчула, як завібрував її смарт-годинник.

Це було повідомлення від Че Наюни.

[Гаразд, я приймаю його парі. Схоже, його треба поставити на місце].

Вона виглядала досить розлюченою. Посміхнувшись, Ю Йонха почала розмову:

— Агов.

— Що?

— Наюна сказала, що зробить це. Парі.

У цей момент смарт-годинник Кім Хаджина також завібрував. Ю Йонха була зацікавлена.

— Покажи мені теж.

Кім Хаджин без нарікань показав повідомлення.

[Звичайно, давай битися. Даю тобі місяць. Ставлю все, що маю, на те, що виграю. На що ставитимеш?]

Таким чином було призначено дуель між лучником і стрільцем.

Ю Йонха вважала цю ситуацію досить смішною, але водночас їй було цікаво.

— ...До речі, чому ти це робиш?

З усіх людей, чому він так хотів спровокувати Че Наюну?

Зайвий у своїй же історіїWhere stories live. Discover now