Пістолети все ще були відмінною зброєю в цьому світі, але використовували їх лише звичайні солдати, які не могли володіти маною.Замість традиційних куль у цьому світі використовували магічні кулі, які містили стиснуту ману, здатну вбивати монстрів низького та середнього рангу, 8-го класу. Для порівняння, тренувальна шабля, яка коштувала 5 мільйонів вон, могла вбивати лише монстрів низького рангу, тож пістолет сам по собі був сильнішою зброєю.
Однак герої та найманці, які могли володіти магічною силою, ніколи б не обрали пістолет, оскільки до нього не можна було застосувати магічну силу. Зброя має обмежену силу, незалежно від того, наскільки сильним є її власник.
Найважливішим аспектом у виборі основної зброї було її походження — чим давніше походження, тим вищий клас зброї. Наприклад, пістолети можна було розділити на три категорії: серійні, виготовлені на замовлення або шедеври. Мечі, з іншого боку, дуже різнилися: артефакт, зброя, скарб, міфічний, легендарний тощо. Це було тому, що міфи та легенди проявлялися в цьому світі.
Меч має довгу і глибоку історію. Багато мечів походять з міфів і легенд, таких як меч Фрейра, демонічний клинок Мурамаса, чарівний меч Тірфінг, священний меч Дурендаль, королівський меч Екскалібур тощо. У цьому світі багато легендарних мечів залишилися невідкритими в підземеллях і вежах. Кожен з них був безцінним скарбом. Звісно, скористатися цими скарбами могли лише ті, хто вправно володів мечем.
Герої прагнули отримати таку старовинну зброю, бо висококласна зброя могла допомогти їм прорватися крізь вузькі місця.
— Кім Чун Дон.
Кім Сухюк ще раз назвав моє ім'я, перш ніж активувати свій смарт-годинник. Чомусь я побачив інформацію, приховану функцією безпеки. Вона містила інформацію про мене, курсанта Кім Чун Дона.
— Хіба ти не використовував меч?
Як і годиться статисту, Кім Чун Дон був звичайним фехтувальником.
— Я вирішив змінити зброю.
— Після того, як прийшов у Куб?
— Так.
Кім Сухюк не виглядав щасливим, але кивнув, злегка насупившись.
— Це нормально. Курсанти можуть робити власний вибір. Інструктори не втручатимуться, але це також означає, що відповідальність лягає на вас.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasyПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...