Я прийшов до ресторану рисового супу. У Кубі були всілякі ресторани, але цей заклад, «Бабусин домашній смак», був єдиним рестораном рисового супу, який працював цілодобово і без вихідних.Побачивши Кім Сухо, який їв тарілку рисового супу, я поринув у роздуми.
Нинішня сила Кім Сухо була щонайменше на рівні Героя середнього рангу. У цьому світі все ще було багато прихованих частин, які я встановив, але вони залишилися невиявленими.
Серед них були й такі, що могли потрапити до рук антагоністів. Такі речі, як «Перо Люцифера» та «Змієносці Початку», я б не наважився здобути, але з допомогою Кім Сухо я міг би запобігти їхньому потраплянню до рук антагоністів.
...Думаючи про це, Кім Сухо раптом став набагато привабливішим.
Я втупився в Кім Сухо. Він виглядав як головний герой незалежно від того, як я на нього дивився. Рисовий суп, мабуть, дуже смачний, бо він не помітив, що біля його рота застрягло рисове зернятко.
— У тебе там застрягло рисове зернятко.
Я дістав кілька серветок і зняв його.
— А, дякую.
Кім Сухо промовив з тонкою посмішкою.
П.П.: без контексту...
— До речі, ти збираєшся робити презентацію в PowerPoint для свого класу?
— Так.
— Ти не хвилюєшся? Я б нервував.
— Я вип'ю заспокійливу пігулку перед нею.
Я давно зрозумів, що нерозумно бути впертим щодо вживання ліків. Хоча я кинув коледж, щоб зосередитися на письменництві, я все одно відвідував його до другого курсу. Я також брав участь у 4-5 групових проектах, тож у мене був досить великий досвід у проведенні презентацій.
Я також планував вкласти трохи SP у заспокійливу пігулку, не обов'язково для себе, але для Рейчел та інших моїх колег по команді, які покладали на мене великі надії.
Якщо я також додам ефект красномовства і переконливості до ефекту рогової флейти, то презентація пройде без проблем.
Я запитав Кім Сухо:
— Так чи інакше, Підземелля знаходиться недалеко від Сувона, чи не так?
— Так, треба бути обережними.
Сувон був найнебезпечнішим районом з трьох столичних: Сеула, Сувона та Інчхона. Під час Виклику Сувон зазнав химерного тераформування, перетворивши більше половини регіону на жахливу гірську зону.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зайвий у своїй же історії
FantasiПрокинувшись, Кім Хаджин опиняється в знайомому світі, але в незнайомому тілі. Світ, який він створив, і історія, яку він написав, але так і не закінчив. Він став зайвим у власному романі, просто філером, який не має значення для сюжету. Єдиний ключ...