İstiyor Mmusun?

381 45 170
                                    

Smut yazdım ama okuyun diye değil prosedür gereği

Okumayın amk sapık mısınız kaydırın o bölüm ayırırken koyduğum *~* işaretine kadar

Haram bunlar

Hızlıca girdiği odanın kapısını kilitledikten ve üstündekileri çıkarıp Chan'ın dolabından bir bornoz aldıktan sonra Seungmin'in adımları Chan'ın banyosuna yöneldi.

Kalbi deli gibi atıyordu, hala Chan'ın hazır hissedip hissetmemesi konusunda pek bir bilgisi yoktu ama hazır hissetmiyorsa gerekirse onu zorlamamak için geri çıkardı.

Usulca banyoya girdikten sonra diğerlerine güvenmeyip -odanın anahtarı Changbin'de vardı- banyonun kapısını da kilitledi ve oldukça fazla su buharının olduğu banyoyu incelemeye çalıştı.

Chan fark etmiş gibi değildi, hala suyun aktığını duyuyordu.

Yavaşça üstündeki bornozu çıkarıp kapının arkasına astı ve göremeyen gözlerle duşakabini bulmaya çalıştı, içerisi o kadar fazla su buharıyla kaplıydı ki nefesi daralmıştı adeta.

Sonunda duşakabini bulduğunda yavaşça açtı.

Chan o an kafası pek yerinde olmadığı için duymuyordu onu, duyuyordu ama beynine sesler pek ulaşmıyordu.

Usulca suyun altında durmuştu ve derisinin adeta yanmasına izin veriyordu, pek hissedemiyordu.

Seungmin suyun ne kadar sıcak olduğunu ayaklarının altındaki sudan fark edip istemsizce alt dudağını ısırdı ve Chan'a yaklaşıp yanından elini geçirerek suyu soğuğa ayarladı.

Onun anlık temasıyla ve soğuyan suyla Chan kapattığı gözlerini açınca Seungmin'i görüp gözlerini kırpıştırdı.

"Soğuk su daha iyi, seni zaten yeterince ısıtacağım." Seungmin onun yüzünü kavradığı gibi dudaklarını Chan'ınkilere bastırdı.

Chan soğuk suyun da etkisiyle kendisine gelip Seungmin'in hassas beline ellerini koydu ve öpüşüne karşılık verdi.

Rüya mı görüyordu yoksa Seungmin onu gerçekten öpüyor muydu?

Seungmin'in dudaklarını ısırması üstüne hissettiği ufak acıyla gerçek olduğunu anlamıştı.

Onu özlemişti, dudaklarını da özlemişti.

Yine de o an Seungmin'in çıplak bir şekilde onu öpüyor olması ve sürekli teması etmesi Chan'ın yorgun bedenini pek de masum olmayan bir şey için uyarıyordu.

Belinden tuttuğu Seungmin'in sırtını duvara yaslamasını sağladıktan sonra dilini dudaklarının arasına gönderdi ve istemsizce belini sıktı, bu Seungmin'in inlemesine sebep olmuştu.

İnlemesi yine Chan'ı durmaya itse de yapmadı, Seungmin de istiyordu hem.

Uzunca bir öpücükten sonra direkt boynuna gömülüp oraya da dudaklarını bastırdı.

Seungmin elini onun saçlarından geçirip diğer eliyle Chan'ın omzuna tutunurken bir yandan da ısınan bedenini soğutmaya yemin etmişçesine direkt üstüne dökülen soğuk sudan dolayı nefes almaya çalışıyordu.

Chan dişlerini nazik sayılamayacak bir şekilde onun boynuna bastırınca Seungmin onun saçlarına asılıp Chan'a daha fazla yer açmak adına boynunu geriye yatırdı.

Elini omzundan kaydırıp Chan'ın vücudunda tırnaklarını dolaştırdı bir süre, sonra parmakları Chan'ın göğüs uçlarını kavradı.

Chan hissettiği zevkle Seungmin'in boynunu daha sert ısırıp onun inlemesine sebep oldu ve tek bacağını kavrayıp kendi beline dolaması için teşvik etti, Seungmin ona doladıktan sonra bacağıyla Chan'ı kendisine iyice çekmişti.

Pyromania\ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin