Neden bazılarımız ateşe meraklıdır? Onun rengine, şekline, hareket edişine veya yarattığı sorunlara aşıktır?
Herkesin her konuda kendine ait bahaneleri, seçenekleri vardır. Onun ateşi bu kadar sevmesinin sebebi ise piramoni hastası olmasıydı.
Ateş onun için sadece kırmızı ve sıcak bir şeyden oluşmuyordu, ateş onun için çok fazla şey ifade ediyordu.
Bunun bir dürtü, kontrol edemediği bir şey olduğunu biliyordu fakat bildikleri gerçeği değiştirmiyordu.
Uzun süre yakından baktığında gözlerini yakan o kırmızı dalgalar ona yaşadığını hissettiren şeylerdi, stresini ve öfkesini dindiren, bedeniyle beraber ruhunu rahatlatan bir histi ateş onun için.
Elinde yanan sigaraya bakarken bunu düşünüyordu, yakmayı seviyordu.
Bu sigara için geçerli olmasa da ateşi seviyordu işte.
Daha önce hiç tehlikeli bir şeye girişmemişti, yaktığı en büyük şey bir çöp tenekesi olabilirdi.
Korkutucu görünen ama pek de zararlı olmayan şeyler yakmıştı hep, büyük bir yangın çıkarmamıştı.
Ama istiyordu, oldukça büyük bir yangın çıkarmak ve o tehlikeyi hissetmek istiyordu. Çıkan çıtırtıları, uzaktan bile gözünü rahatsız eden ışığı, derisine nüfuz eden o kokuyu istiyordu.
Bir yangın istiyordu, ateş değil.
Ve o, istediğini her zaman alırdı.
Sigarayı yakarken kullandığı çakmağı alıp tekrar yaktı ve ateşi, altındaki maviliği inceledi.
O evi yakarken çakmak kullanmayacaktı.
Uzun zamandır incelediği evi düşündü, ve o evde oturan siyah saçlı çocuğu.
Adı neydi? Neden hatırlayamıyordu?
Bu önemli değildi, o çocuk bir süreliğine yurt dışına gidecekti ve ev tamamen boş kalacaktı. Evin küçük, ağaçsız bahçesi sayesinde yakındaki evlerle arasında sınır vardı ve o ev yanarken hiçbir şeye zarar vermeyecekti.
Elindeki çakmağı kapatıp sigarasını söndürdü ve başını geriye yatırdı.
Çok küçüklüğünden beri vardı bu hayali, büyük bir yangına sebep olmak ve sonuçlarını görmek istiyordu.
O ateşi, sıcaklığı istiyordu.
Her zamanki gibi, ateşi hissetmek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pyromania\Chanmin
FanfictionChan pyromania hastasıydı, ve en büyük hayali büyük bir yangın çıkarmaktı. Bu isteğinin hayatında nasıl bir etki bırakacağını bilmeden, ateşin vereceği zevki düşünerek o evi yakmıştı. (Birini sevmek o kişi için delirmek değil, iyileşmektir.)