Bir dilim pizzayı daha aldıktan sonra konuşmasına devam etti Hyunjin.
"... Abin olarak seni her türlü insan kişisinden uzak tutmak ve hiçbir ilişkin olmamasını sağlamak benim görevim ama sanırım Chan'a gerçekten ikinci bir şans verebiliriz." Seungmin bakışlarını kendi elindeki pizzaya indirdi.
"Sen bile öyle diyorsan artık şans vermeyip ne yapacağım..." Hyunjin pizza sosunun bulaştığı parmağıyla Seungmin'in burnuna dokundu.
"Ama yine de bir süre onlarla kalmayacağız, ve bir hafta daha burdayız. Otelin keyfini sürmemiz lazım." Seungmin başıyla onayladı.
"Bu bir haftanın sonunda da oturur iki aklı başında insan gibi konuşuruz ve sen buna davetli değilsin."
"Nasıl değilim lan?"
"Oğlum aklı başında insan diyoruz, sen aklı başında bir insan mısın?"
"Doğru lan, unutmuşum." Seungmin hafifçe güldü.
"Sonra Seungmin neden bana aptal diyor diye ağla, salaksın çünkü." Seungmin elindeki pizzayı ona uzatınca Hyunjin kıkırdayıp bir ısırık aldı.
"Babamla cici annem ayrılmışlar." Seungmin pizzasının kalanından bir ısırık alırken mırıldandı.
"Hayırlı olsuna ne zaman gidiyoruz?"
"Biz gitmiyoruz ama babam bizi çok özlemiş, sanırım görmeye gelecek."
"Ne mutlu bir haber..."
"Bence de, bu yüzden Kkami'yi eğittim. Odaya birisi girerse götünü ısırması ve o kişiye hırlaması konusunda." ikisi birbirleriyle yumruk tokuşturduktan sonra önlerindeki pizzaya döndüler.
"Artık konuşacak konumuz yok lan."
"Yaptığımız bir şey mi var ki amına koyayım." Seungmin ağzındakini yutup yeni bir pizza aldı.
"Acaba diğer insanlar bütün gün ne konuşuyorlar."
"Bence benim hakkımda, çok yakışıklıyım bak." yüzünü kendi avuçları arasına alarak söylediği şey üstüne Seungmin pizzayı ısırması için zorla dudaklarına bastırdı.
"Ye şunu ve sus."
"Kırıcısın." böyle dese de bir ısırık alıp tekrar elindekine döndü.
Tabii Kkami içeride uyuyor olmasa ve kapılarını kapatmış olmasalar büyük ihtimalle saldırıya uğrarlardı ama şimdi sakinlerdi.
Seungmin bir süre sonra tekrar sessizliği bozdu.
"Doğruyu söyle, ne düşünüyorsun?"
"Minho haklı." Hyunjin bakışlarını elindeki pizzaya indirdi. "Chan ikinci bir şansı hak ediyor ama onunla beraber kalamayız, sana zarar gelmesine göz yumamam."
"Peki davayı tekrar düşündün mü?"
"Davaya gerek kalmadan çözebilirsek düşünmeyeceğim." Hyunjin derin bir nefes verip Seungmin'e baktı tekrar. "Bunlar benim için çok önemli değil, senden bir konuda bana söz vermeni istiyorum." Seungmin ona dikkat kesildi. "Eğer Chan veya bir başkası, bilerek ya da yanlışlıkla fark etmeksizin sana en ufak bir zarar verirse hemen bana söyle olur mu?" Seungmin başını salladı.
"Bu konuda şüphen olduğuna inanamıyorum."
"Sana karşı fazla korumacı olduğumun ikimiz de farkındayız ve seni o kişiden uzaklaştırmamam için söylemeyebilirsin, ama söylemen lazım."
"Bana olan güvenin gözlerimi yaşarttı." Hyunjin omuz silkti.
"Her zaman." ikisi konuşarak yemek yerken Changbin de Chan'ı uyumaya ikna etmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pyromania\Chanmin
Fiksi PenggemarChan pyromania hastasıydı, ve en büyük hayali büyük bir yangın çıkarmaktı. Bu isteğinin hayatında nasıl bir etki bırakacağını bilmeden, ateşin vereceği zevki düşünerek o evi yakmıştı. (Birini sevmek o kişi için delirmek değil, iyileşmektir.)