40.BÖLÜM

1.1K 65 3
                                    

     Serra yukarıda kara kara ne yapacağını düşünüyordu. Berra hala çıkmamıştı salondan acaba aşağı inip boran ağayla gitsemiydi.  Berra gibi davranmak çokta zor değildi serra için.

Aşağıdan boran ağanın sesi geliyordu. Serra kendini göstermeden konuşulanları dinlemeye başladı.

Berra salondan çıkmıştı avluda boranı görünce şaşırdı , eve gelmişti ama niye yanlarına gelmemişti de burada bekliyordu. Berra boran'ın önüne kadar geldi durdu. Boran dalmış telefona bakıyordu berra'nın geldiğini bile fark etmemişti .

Berra kendini fark etmesi için boran'ın koluna dokundu. Boran telefondan kafasını kaldırıp berra'yı gördü. "Geldin mi hadi çıkalım artık." Berra durdu çocuklar burada mı kalıcaklardı. Onları da yanında eve  götürmek istiyordu. Borana bahsetmemişti bundan şimdi söylese ne tepki verirdi ister miydi karısının yeğenlerini evinde .

Boran duran karısına baktı düşünceli olduğu her hâlinden belliydi. "Ne düşünüyorsun yavrum bana söyleyebilirsin." Boran ağa karısının ellerini avcunun içine aldı. "Söyle hadi seni dinliyorum."

Berra aklından geçenleri borana söyledi . Boran ağa karısının güzel yüreğine hayran oldu , yeğenlerini kendi çocukları gibi seviyor ve yüreklerindeki acıyı bir nebzede olsa dindirmeye çalışıyordu.

Boran karısını kollarının arasına aldı saçlarına bir öpücük kondurdu." Sen nasıl istersen güzelim, sen iste sen anneleri ben babaları olalım bundan sonra." Berra , borana daha sıkı sarıldı. İlk defa kalbinden geçen kelime dilinden döküldü. "Seni seviyorum boran ağa" boran berra'yı daha çok çekti kendine bu kadın onun herşeyi olmuştu artık , onsuznefes bile alamazdı artık.

Serra konuşmaların hepsini dinlemiş ve çok mutlu olmuştu , berra boran ağanın gönlüne girmeyi başarmış demek diye geçirdi içinden. Yere bakan yürek yakan berra hanım seni.
Serra nın işi kolaylaşmıştı , boran ağa onu tanımamıştı. Artık tek yapması gereken berra'yı öldürüp onun yerine geçmekti.

Serra planını yapmıştı çoktan berra'nın başı büyük dertteydi artık.

Berra ve boran çocukları da alıp MİROĞLU konağına gelmişlerdi.
Barış annesini ve babasını çok özlemişti. Onları yokken gözüne uyku girmeyen çocuk şimdi uyuya kalmıştı. Berfu küçük bir sitem etti küçük yeğenine ,yengesi ve abisi yokken berfunun canı çıkmıştı şimdi ise mışıl mışıl uyuyordu yakışıklı yeğeni.

Boran ailesi ile konuşmuş çocukların bir süre konakta kalacaklarını söyledi . Ahmet ağanın da çocuklara bakacak durumunun şuan olmadığını ve eğer kabul ederse çocuklar kendi kararlarını verebilecek duruma gelene kadar burada kalmalarını isteyeceğini söyledi.

Bora bu duruma karşı çıktı , kendi ailelerinden olmayan bu çocukları burada istemiyordu ama abisi hemen borayı susturmuş ve son sözünü söyleyip odasına çıkmıştı.

İki hafta sonra MİROĞLU konağına selma nın ölümü haberi gelmişti . Kocası bedir kurtulmuştu ama gözlerini açtığında  eşini ve karnında ki çocuğunu kaybetmişti. Canından çok sevdiği karısı yoktu artık onun için her şeyini verirdi .

Aradan bir ay geçmişti çocuklar MİROĞLU konağında mutlulardı . Bir haftaya okulları açılacaktı, berra ve boran çocukların okul hazırlıklarını yapıyorlardı. Barışı da kreşe göndermek istiyorlardı. Berra pek istemese de kabul etmişti.

Boran bugün işten erken çıkmıştı eve gidip ailesi ile vakit geçirmek istiyordu. Eve geldiğinde avluda çocuklar oyun oynuyorlardı. Barış babasını görünce koşarak ona sarıldı.

Selim ve sevgi barışa ve boran ağaya bakıyorlardı. Canları yanıyordu çocukların, boran fark etmiş ve kucağında barışla çocukların yanına koştu , yere çömelip kollarını açtı çocuklar bunu bekliyorlar mış gibi boran ağanın kollarının arasına girdiler.

MARDİN'Lİ İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin