Oktay 'ın pastası geliyordu. Herkez coşkuyla iyi ki doğdun oktay diye bağırıyordu. Pastayı masaya koydular. Oktay tam pastayı üfleyecekken mira"dilek tutsana oktay " diye cırladı. Oktay pastayı üfledikten sonra, müzik açılmış ve herkez dans etmeye başlamışlardı. Bir ara melih elinde pasta ile arkasından oktay'ın yüzüne pastayı yapıştırmıştı. Herkez gülerken oktay, melih'e küfürler yağdırıyordu.
Biz boran'la tabi ki oturuyorduk. Boran'a döndüm baktım, o da hissetmiş gibi bana döndü." bizde dans edelim mi? " diye hızlıca sormuştum. Boran tek kaşını kaldırdı ilk önce, biraz düşündü "olmaz" dedi.
İlerleyen saatlerde yine deneyecektim. Mira ların bahçesine çıkmıştık, bahçe sayılmazdı aslında. Büyük bir havuzları vardı ve manzara müthişti, güzel dekore edilmiş doğum günü için de.
Herkez eğlenirken ben kös kös oturuyordum. Bir ara mira gelip bizimle dans et demişti ama boran 'sen havuza falan düşersin otur oturduğun yerde demişti' pislik.
Daha fazla dayanamadım içim şişmişti oturmaktan ayağa kalktım, üzerimi düzelttim. Boran'ın elinden tutup "hadi kalk" dedim. Bana boş suratla bakan boran bey" nereye? "diye sordu.
Boran 'ın kulağına doğru eğilip" kalk yoksa olay çıkartıcam bak"dedim. Boran da gözümün kara olduğunu görmüş olmalı ki kalktı. Elinden tuttuğum gibi, masanın etrafından dolaştık ve dans edilen yere geldik. Bizim kalkmamızla müzik değişmişti slow müzik çalıyordu.
Boran'a yaklaştım kollarımı boynuna doladım, boran da ellerini belime koydu, yavaş yavaş hareket ediyorduk. Müziğin sözleri dilime dolanınca söylemeye başladım.
Birden
Geldin aklımdan içimden
Kalbimde bitmeyen bir parça en temiz yerinden sahiden
Bekleyen en aptal halime gülen
Sana kızgın sana hasret yine benNeden bilmem
Kusura bakma seni unutamadım
Bu benim hatam ne yapsam olduramadım
Alev alev yanıyor can kafesim
Kesilir nefesim seni bırakamadım...Danstan sonra yerimize geçip oturduk. Eğlenen insanları izlerken boran arkadaşlarının yanına gidiceğini söyledi, yanımdan kalkıp, kenarda dikilen arkadaşlarının yanına gitti.
Gecenin ilerleyen saatlerinde kadınlar bir tarafta, erkekler bir tarafta gruplar halinde toplanmış şekilde sohbet ediyorduk. Kadınlar kendi aralarında kocalarını çekiştiriyorlardı. Kaynanaları ve görümceleri ile ilgili dedikodu yapıyorlardı.
Erkeklerin olduğu tarafa baktığımda ellerinde içki şişeleri ile sohbet ediyorlardı. Mira nın kocası oktay, boran'la sohbet ediyordu,ne anlatıyorsa boran kahkaha atıyordu. Bu adam normalde duvar gibi duran bir adam güldüğünü doğru dürüst görmemiştim ama arkadaşlarının yanında farklı birisine dönüştü. Maço, agrasif, dediğim dedik ağa gitmiş yerine ;güler yüzlü, kibar, sevecen bir adam gelmiş gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN'Lİ İKİZLER
ChickLitGencecik güzeller güzeli iki kız kardeş, Töre sonucu birinin evlenmesi gerek. Hayatta insanları tanımak çok zor, bu kardeşin bile olabilir. Kardeşinin insana ihanet etmesi çok kötü. Bu ihanet kendini kurtarmak için bile olsa.kardeşi yüzünden kötü a...