11.Bölüm(Kıskançlık)

5.6K 157 16
                                    

🙈 Boranı görmemle ellerimle gözlerimi kapattım cırladım "niye böyle yatıyorsun? gecelik denen bir şey var.?" mal yaa.

Boran kahkağa atmaya başladı. Onun kahkağası beni daha çok sinirlendirdi.
"git üstünü giyin ağa" boranın sesi kesildi, iki saniye sonra gür sesini duydum. "sen bana emir mi veriyosun.Bir daha bana sesini yükseltme canını yakarım" çok korktum pislik. Ben gözlerim kapalı ayakta dikilirken boran"yat artık sabaha kadar orda mı durucan "dedi.

Gözlerimi açtım boran ağa ya bakmamaya çalışarak gidip ışığı kapattım. Yatağın boş olan tarafına geçtim,pikeyi kaldırıp altına girdim.pikeye iyice sarılıp. Yatağın en ucunda gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.

Ben uyumaya çalışırken, pike üstümden çekildi, pikeyi çekmeye çalışırken kendimi boran ağa nın altında buldum. Yatağın yanlarında gece lambaları olduğu için boran ağa nın yüzünü görüyorum .yüzünde tuhaf bir sırıtış var 😏.

"niye sırıtıyosun ağam çekil üstümden." sinirden dudaklarımı kemiriyorum. Boran ağa ise gözlerini dikmiş yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. Nefesini yüzüme üfledi, "geceler bizim Berra" ne diyor bu sapık"Benim de ihtiyaçlarım var"dedi dudağımı öpmesiyle benim karnım guruldadı. 😅😋

Guruldamayı duymuş olmalı. Biraz geri çekildi, gözlerini kısarak"senin karnın aç mı? "evet açım öküz şu anda hemcinsini 🐂 kessen anca doyarım. Çoook açım.

Bir offf çekti anlatamam, başını bezgince sallayıp" tamam kalk senin karnını doyuralım. "üstümden kalktı koltukta duran'yeni farkettiğim' eşofmanını giydi kapıya doğru gitti . Bende yataktan kalkıp peşinden gittim. Mutfağa girdiğimizde, ışıkları açtı boran ağa bana dönüp" ee hadi yemekte hazırlıycak değilim. Kendine yiyecek bir şey yap bana da çay bir zahmet "masanın yanında ki sandalyeyi çekip oturdu.

Ben de işe koyuldum ilk önce çay suyu koydum daha sonra da dolaptan kahvaltılık çıkardım masaya dizdim. Dolaptan sucuk ve yumurta çıkardım, tava buldum.Arada kaynayan suyla çayı demledim. Sucukları kızarttım yumurtayı üstüne kırdım, baharat ekledikten sonra tamamdır. Etrafa bakınırken ekmeklerin olduğu yerde bir tane tepsi daha vardı. İçine baktığımda katmer vardı. Bir tabak alıp biraz koydum masaya bıraktım. Çayları bardaklar koydum masaya götürdüm. Çayları masaya koydum sandalye çekip oturdum. Yemeye başladım.

Arada borana bakıyordum göz ucuyla. Çayında içiyor biraz da katmerden yiyordu.

Karnımı dıkabasa doyurdum. Masayı toplarken boran"ben odaya çıkıyorum "dedi gitti. İyi oldu ben işimi bitirene kadar uyur. Ondan sonra bende rahatça uyurum.

İşimi bitirince odaya çıktım boran ağanın götünde pireler ucuşuyordu. Bende yatağa yattım. Kendi kendime hayal kurarak uyudum.

Sabah uyandığımda üstümde bir ağırlık vardı ne olduğunu anlayamadım başta. Sonra gözlerimi açmamla boran ağa yı üstümde gördüm. Hayvan ya nasıl taşıyım ben seni. Üstümden itmeye çalıştım, istemedim tabi. Benim hareketlerime uyandı kendini yatağın boş olan tarafına attı. Bende kalkıp üstümü değiştirip aşağıya indim kahvaltıyı hazırlamalarına yardım ederken. Boranın babası Mehmet Ağa yukarıda ki çardağa geçti.

Ben sabahları okula gitmeden önce babama kahve yapardım eskiden. Şimdi Mehmet ağaya yapabilirim.
Yardımcı kızların yanına gittim. Mehmet ağanın nasıl kahve içtiğini öğrendim. Mutfakta bol köpüklü sağda Türk kahvesi yaptıktan sonra. Gümüş tepsiye koydum yanına küçük bardağa soda yanına da fındık ve badem koydum. Babam lokum sevmezdi sabahları birde şekerli şeyler yemezdi. Ben yinede lokum da koydum.

MARDİN'Lİ İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin