Boran miroğlu :
Banyodan çıktıktan sonra, odaya benim için bırakılan gecelikleri giydim. O kıza çok sinirliyim, nasıl beni kandırır. Aptal yerine koyar. Eğer abisi gelip bana herşeyi anlatmasaydı. Napcaktı nikahta, abisi söylemeseydi öldürürdüm onu hem onu hem kardeşlerini.Niye bu kadar sinirlendim bilmiyorum. Nasıl olsa biriyle evlenmem gerekti zaten ikiside aynı. Yinede öbürü ile evlenseydim. O sanki daha iyi kalpli, saftı ve iyi at biniyordu. O gün arabanın üstünden atlaması beni çok etkiledi. Niye o kızı düşündüğümde yüzüm gülüyor.
Düşünme bunları Boran ağa artık başka bir kadınla evlisin 'başka kadınla'.bu beni daha çok sinirlendiriyor.
Yatağa baktığımda kızın gözleri kapalı. Nasıl bıraktıysam öyle kalmış. Salak bu ya hem benimle evlenmek iste hemde bana dayanama. Kızın yanına gittim nabzına baktım. Yavaş atıyordu. Noldu buna şimdi, ilk geceden ölüpte başıma kalmasın.
Kucağıma aldığım gibi banyoya soktum küvete koyup soğuk suyu açtım. Yüzünü yıkadım, bedenini yıkarken gözleri biraz açıldı. Başıma kaldı bu, bide yıkıyoz. Gözlerini tekrar kapattı. Vücudunu liflerken sırtında dövme olduğunu farkettim, "güzel kelebekler, ben bunları daha önce görmüştüm ". Ama nasıl olur serra'nın sırtında da böyle kelebekler vardı. Kabin de görmüştüm acaba ikisinde de mi var? İkisi birlikte yaptırmış olabilirler. Off berra hanım uyanınca sorarım, tabi söylerse gerçeği. Yalancının teki çıktı ama , birde isteme günü evlenmem boran ağaçla diyordu ,kendin koşa koşa geldin kohnuma berra hanım hııh.
Berra'nın saçını şanpuanladım ,duruladım. Sudan çıkarıp havluyu üstüne sardım. Odaya geçince. Kızı koltuğa oturttum. Gidip kanlı çarşafı değiştirdim. O sıra aklıma dün akşam geldi Serra nın odasına gidip, yaptığımız şeyler geldi aklıma, bekaretini burda vermek istemişti. Çarşafa bakılıcak diye sırf, belki orda bekaretini alsaydım. Yer değişmezdi bu kızla aaah .
Gidip kızı kucağıma aldım ve yatağa yatırdım. Biraz suratını inceledim. Dolgun dudakları vardı. Dolgun göğüsleri, ince beli çok güzel bir kız aslında aman Serra nın aynısı işte.
Daha fazla duramadım odada avluya çıktım sigara yaktım bir tane. Sigaranın dumanını içime çektim rahatlatıyor. Kafam hala karışık, ben dalmışken omzumda bir el hissettim, yandan bir bakış attım omzumun üstüne. Babam bana bakıyor, "oğul nasılsın?" diye sordu. Nikahta ki olayı soruyor işte. "baba bende sonradan öğrendim sayılır. Abisi gelip söyledi." dedim. Kaşları çatık "nasıl abisi söyledi oğlum, bu küçük bir şey değil anlat düzgünce". Başımı yere eğdim "abisi geldi. Serra nın yerine berra denen kızın geçtiğini söyledi. Serrayı aramış konuşmuş. Berra nın beni sevdiğini ve kız kardeşi ondan yer değiştirmesini istemiş Serra da kabul etmiş. Bende nikahtan beş dk önce öğrendim ama elimden bir şey gelmedi." başımı kaldırıp babama baktım yüzü gülüyor." oğlum belkide bu kızla mutlu olursun oda seni sevmiş, sende yarın bir gün onu seversin oğlum. Hiç sevgi olmayan bir evlilik yerine en azından karın seni seviyor şimdi."babama cidlimi diye baktım." Düşünüp durma öyle ne fark eder ha bu ha o ikisi de aynı ayrıca. Hadi git yat, sabah kahvaltıda görüşürüz. "dedi kahkaha atarak odasına gitti babam.
Yüzleri aynı olabilir ama beni rahatsız eden bir şey var. O daha önce karşılaştığım kız hala aklımda,çıkaramıyorum.Kendi kendime boş ver dedim.Bende fazla düşünmedim odama girdim. Yatağın boş tarafına yattım yanımda ki kızın yüzünü inceledim,allah özene bözene yaratmış dedikleri bu olsa gerek. Gözlerim açıkta kalan boynuna gitti.Morluklar vardı,diş izleri.Çok sert davrandım gailba ,kızı seyrederken uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN'Lİ İKİZLER
Literatura FemininaGencecik güzeller güzeli iki kız kardeş, Töre sonucu birinin evlenmesi gerek. Hayatta insanları tanımak çok zor, bu kardeşin bile olabilir. Kardeşinin insana ihanet etmesi çok kötü. Bu ihanet kendini kurtarmak için bile olsa.kardeşi yüzünden kötü a...