Aynanın karşısına geçip baştan aşağı kendimizi süzdük. Sonra dönüp birbirimize baktık ikimizde birden "ÇOK GÜZEL OLDUK" diyip gülmeye başladık.
Ben yeşil, ince askılı, derin bir göğüs dekoltesi olan uzun ve kabarık bir elbise giymiştim. Saölarımı açık bırakıp maşa yapmıştım, hafif bir makyaj yapıp, aylaynır çekmiştim, uzun pırlanta küpeler takmıştım. Elbisenin altına şeffaf taşlarla süslenmiş bir topuklu ayakkabı giymiştim.
Mira siyah omuzlardan aşağı doğru inen balık model bir elbise giymişti. Elbisenin sırtı ve kolları dantel detaylıydı. Elbisenin kuyruğunda da dantel detay vardı. Mira da sarı saçlarını açık bırakmıştı. Pırlanta küpeler ve kolye takmıştı. Ayakkabı olarak ta siyah stilettolarını giymişti.
Hazır olduğumıza kanaat getirince çantalarımızı alıp aşağı indik. Hazırlanmadan önce boran ve oktay'a haber vermiştik. Boran hazırlanmak için eve gitmişti, oktay da hazır halde bizi salonda bekliyordu. Boran hazırlanıp direk davetin olduğu yere geliceğini söylemişti.
Bizi farkeden oktay ayağa kalkıp "hanımlar çok güzel olmuşsunuz, inşallah bu akşam boran ya da ben katil olmam." şaka yaptığı için gülmüştüm ama boran elbisemi gördükten sonra yaptığı şaka gerçek olabilirdi.
Oktay bayanlar önden diyip bizi çıkmamız için kapıyı açmıştı. Ben önden çıkıp mira ve oktay kol kola girmil arkadan geliyorlardı. Arabaya bindikten sonra, bir saatlik bir yolun sonunda davet yerine ulaşabilmiştik.
Arabadan inmeden önce oktay boran'a mesaj attığını söylemişti.
Arabadan ilk ben indim, önümde uzun bir kırmızı halı ve devamında girişe ulaşan uzun merdivenler vardı. Büyük bir yalıda olduğumuz, yakından gelen deniz sesinden ve karşımda ki binanın ihtişamlı yapısından belli oluyordu. Halının kenarlarına konulmuş ışıklar farklı bir hava katıyordu etrafa, ışıkların beş adım arkasında duran magazinciler de ünlü kişilerin fotoğraflarını çekip sorular soruyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN'Lİ İKİZLER
ChickLitGencecik güzeller güzeli iki kız kardeş, Töre sonucu birinin evlenmesi gerek. Hayatta insanları tanımak çok zor, bu kardeşin bile olabilir. Kardeşinin insana ihanet etmesi çok kötü. Bu ihanet kendini kurtarmak için bile olsa.kardeşi yüzünden kötü a...