29.Bölüm

3.1K 141 21
                                    

Elbiselerin yırtmaçlarını kapalı olarak hayal edelim.

Boran Miroğlu ;

Berra arabadan indikten sonra arabayı otoparka bıraktım, salona giderken kapıda bizim tayfa karşıladı beni. Hazırlamışlar nevaleyi beni de çağırdılar, salona girince en arkalarda bir masaya gittik oturduk.

Mehmet sordu "ne içer ağamız?"

"alt tarafı rakı çıkarıcan neyi soruyon lan." mehmet sırıtmaya başladı belli bunlar baya tedbirli gelmişler. "Ne getirdin başka söyle bakalım."

Adnan başladı saymaya " rakı, şarap, viski, votka, vişne suyu. Sen ne alırsın ağam" diyip sırıttı.

İki saat sonra etraf dönüyordu baya içmiştim, içerisi baya sıcakta olmaya başlamıştı. Arkadaşlara hava alıcağımı söyleyip salondan dışarı attım kendimi.

Derin derin nefes alıp kendime gelmeye çalışıyordum o sırada birisi elimi tuttu çekiştirmeye başladı, salonun  alt sokağına dönünce durdu, yüzünü bana döndü.

Berra güzel yüzüyle bana bakıyordu. Sonra üzerinde ki elbiseye gözüm kaydı, bu elbisenin omuzları açık mıydı lan ben niye farketmedim.

Sinirlerim tepeme öıktı benim karımın vücudunu benden başkası göremez. "Bu elbise ne lann öldürürüm seni." diyip elbisenin omuzlarını çekiştirdim ama bir türlü benim istediğim gibi kapanmıyordu.

Ellerimin üstünde berra nun ellerini hissettim, gözlerimi gözlerine diktim "boran ağam ben senin için giyindim sen beğen diye" dedi.

Berra birden yükselip dudaklarıma yapıştı. Şaşırdığım için başta karşılık vermedim, berra şimdiye kadar hiç kendi isteğiyle beni öpmemişti genelde ben zorlamıştım peki ya şimdi.

Berra'yı geri ittim "sen sen beni öp.. öptün çok garip." berra tekrar yaklaştı elleri ile de göğüsüme dokunuyordu "evet boran ağam bende yeni farkettim, seni seviyorum ve karşılık istiyorum."

Kulaklarım doğru mu duyuyor, ne dedi bana, hayal mi bu yoksa bir yerde sızdım kaldım da rüyada mıyım. Berra tekrar bana yaklaşınca bende ona karşılık verdim. Tuhaf bir duygu var içimde sanki yanlık yapıyormuşum gibi.

O anda yan taraftan çocuk sesi geldi, düşüncelerimden ayrılıp o tarafa baktım gördüklerimle kafam daha da karıştı.

BERRA...

Yabancı bir adamın kollarında baygın şekilde duran berra ve ece vardı. Önümde ki kadına geri baktım oda berra "Noluyor lannn" deyip geri çekildim. Kafam almıyordu, beynim uyuşukken bu kadarını kaldıramam.

O sırada berfunun cırlama sesi geldi. "yenge ne oldu sana yenge" berfu adamın kucağında ki berra ya söylüyordu. Berfu adamın diğer koluyla tuttuğu ece yi aldı kucağına, adam" hastaneye götürelim bayıldı "dedi. Adam boşalan kolunu da berra nın bacaklarının altından geçirdi ve kucağına aldı. Onlar giderken ben olduğum yerde dikiliyordum, kafamı iki tarafa salladım.

Karşında ki kozın kolundan tuttum, cebimden telefonumu çıkarıp numarayı tuşladım, telefon iki defa çaldı ve açıldı "abi ne oldu?"

MARDİN'Lİ İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin