Sabah uyandığımda boran'ı bana kuala gibi sarılmış olarak buldum. Kolları arasından zar zor sıyrılıp kendimi tuvalete attım. Hamilelikten olsa gerek çok fazla tuvalet ihtiyacım oluyordu.
Tuvaletten ihtiyaçlarımı hallettikten sonra çıktım. Yatağa baktığımda boran yoktu. Odadan çıkıp salona geçtim burada da yoktu. Mutfaktan gelen konuşma sesleriyle oraya yöneldim.
Boran elinde telefon hem birisiyle konuşuyor hemde kendine kahve yapıyordu. Kendine müslüman dedikleri bu olsa gerek. İnsan benim karım hamile der; bir kahvaltı hazırlar, olmadı meyve suyu sıkar, oda olmadı bir tost yap be kardeşim.
Boran ın yanından geçip buzdolabı nın kapağını açtım içine baktığımda ne yiyebileceğimi düşündüm. Canım pek yemek istemiyordu. Dolabın kapağında duran süt kutusunu aldım. Dolabın kapağını kapatıp, tezgahın üzerinde ki dolaptan bardak aldım.
Bardağa süt koyarken çaktırmadan boran a baktım. Ben mutfağa girdiğimden beri, telefonda karşı tarafı dinliyordu. Yanımda konuşmak istemiyor gailba. Süt doldurduğum bardağı alıp salona geçtim.Beş dakika sonra boran da geldi yanıma oturdu. "benim bir işim çıktı dışarı çıkıcam, akşam arkadaşımın doğum günü kutlaması var oraya gidicez, seni altı gibi almaya gelirim." başımı sallamakla yetindim.
"yarın bütün iş adamlarının toplanacağı bir yemek var. Sana daha önce bahsetmiştim oraya da gideceğiz."
tamam ama oraya uygun kıyafetim yok ki benim, dün aldığım elbiseyi bu akşam giyicem diye düşünmüştüm. Boran iş adamlarıyla olan yemekten bahsetmişti ama gitmiyeceğimizi söylemişti. Her neyse bir çaresine bakacağız.Boran bir şey söylememi bekliyor gibiydi. "tamam" dedim kısık sesle. Oda cevabını almış gibi ayğa kalktı. "ben üzerimi değiştirip çıkıyorum, tek başına dışarıya çıkma, bir şey olursa da ara beni."
Yine tamam dedim. Boran odaya gidip kısa süre sonra geldi yine çok yakışıklıydı. Boran gidince karnımın acıktığını hissettim, mutfağa gidip karnımı doyurduktan sonra odaya gittim.
Saate baktım çoktan iki olmuştu bile hemen banyoya girdim, kısa bir duş aldıktan sonra çıktım,kişisel bakımımı yaprıktan sonra odaya geçtim. Saçlarımı tarayıp kuruttum ve şekil verdim,hafif bir da makyaj yaprıktan sonra dolaptan iç çamaşırlarımı çıkartıp giydim. Dolapta ki elbisemi de çıkardım ve giyindim ayakkabılarımı da giyince hazırdım.
Siyah elbiseli kişi berra.
Aynanın önüne geçip kendime baktım çok güzel olmuşum bence. Elbisenin bacağında ki yırtmaç çok derin olduğu için bir iğneyle biraz aşağısından tuturdum ki yürürken rahat edebileyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN'Lİ İKİZLER
Chick-LitGencecik güzeller güzeli iki kız kardeş, Töre sonucu birinin evlenmesi gerek. Hayatta insanları tanımak çok zor, bu kardeşin bile olabilir. Kardeşinin insana ihanet etmesi çok kötü. Bu ihanet kendini kurtarmak için bile olsa.kardeşi yüzünden kötü a...